Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan raskaana?

Vierailija
10.01.2016 |

Hei! Ovulaatio oli 31.12, silloin harrastettu seksiä, myös joinain päivinä sitä ennen... Nyt alavatsassa ikäänkuin paineen tunnetta, ei varsinaista kipua. Runsasta valkovuotoa? (ei kaiketi raskausoire) Hiukset pesty aamulla ja ne on nyt jo rasvaiset, nännit herkät...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi.fi ei ole raskaustesti. Vauva.fi onneksi on. 

Olet raskaana!

Vierailija
2/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on sellaisia testejä, jotka on luotettavampia kuin av-mammojen arvailut. Kannattaa tehdä se sitten jos/kun kuukautiset ovat myöhässä. (Ettei tarvitse sitten kysellä että testi negatiivinen, voinko silti olla raskaana...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän toki kiitos että on olemassa raskaustestejä :D Mutta vielä sellaista ei viitsi oikein tehdä. Lähinnä mietin kuulostavatko nämä oireet kenenkään toisen raskausoireilta? Itselläni ei kokemusta. Ap.

Vierailija
4/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parhaillaan kuukautiset. Harrastettiin seksiä kaksi vuotta sitten. Oireena mahan turvotus. Olenkohan raskaana?

Vierailija
5/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä niitä raskausoireita tuossa vaiheessa juuri tule. Mä kun plussasin niin ei olis arvanu mistään muusta, että voisin olla raskaana kuin että menkat on myöhässä.

Oireita mulle alkoi tulla vasta reilu pari viikkoa sen jälkeen kuin tein testin. Mut toisaalta me kaikki ollaan erilaisia, ett kai sitä joillaan on niitä oireita vissiin heti hedelmöityksen yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme