Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin 40+ naisia.

Vierailija
10.01.2016 |

Joutuvat kestämään saman ikäisiä miehiä, jotka eivät enää halua seksiä ja kärsivät erektiohäiriöistä. Tämä on erityisen surullista siksi, että naiset ovat seksuaalisesti aktiivisimmillaan juurikin 40-55-vuotiaana. Fiksu keski-ikäinen nainen ottaakin itseään nuoremman miehen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo mun 41v miehelle. Siltä on tainnut jäädä tuo memo saamatta kun jahtaa mua seksin merkeissä jatkuvasti.

Vierailija
2/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, aika kapea on ajatusmaailmasi. Ainako pitäiti vaihtaa nuorempaan, kun edellinen saa tarpeeksi ikää. Toisaalta, eihän ne häiriöt kaikkia koske, ainakaan nelikymppisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitkälti yli viisikymppinen mies ei vieläkään ymmärrä, että tuonikäisen tulisi olla jo seksuaalisesti haluton/kykenemätön. On ne miehet tyhmiä:)

Vierailija
4/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo mun 41v miehelle. Siltä on tainnut jäädä tuo memo saamatta kun jahtaa mua seksin merkeissä jatkuvasti.

Mun mies kohta 50. Kova kuin kivi :-)

Vierailija
5/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei nouse, kannattaa tarkistuttaa mieshormonit. Monelle tuon ikäisellä on andropaussi eli miesten vaihdevuodet. Mun miehellä esim. todettiin ne 47-vuotiaana ja sai siihen testosteronilääkityksen. Nyt pelittää vähän turhankin usein...

Vierailija
6/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori, kun et tiedä asioiden todellista luonnetta. Monilla 40+ miehillä ei ole erektio-ongelmia ja seksihalutkin on tallella. Se on totta, että naiset on

seksuaalisesti aktiivisimmillaan 35 ikävuoden jälkeen ja miehet parikymppisinä.

Vierailija
7/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis tarjolla 22-v rakastaja, mutta kieltäydyin kun haluun kypsempää. N 43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi