Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko miehelle viestin?

Vierailija
10.01.2016 |

Viestittelin aktiivisesti puoli vuotta sitten nettisaitilla kiinnostavan miehen kanssa. Sitten viestittely loppui miehen puolelta ja minä tulkitsin sen kiinnostuksen lopahtamiseksi. Minua juttu jäi kaivelemaan, mies oli pitkiin aikoihin kiinnostavin juttukumppani.

Laittaisitko vielä viestin näin pitkän ajan päästä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/25 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Tampereelta. Ei tässä ole tarkoitus arvuutella miehen henkilöllisyyttä, kaikki miehiään epäilevät voivat keskittää energiansa muuhun, vaan miettiä miten noloksi minä tunnen itseni kun taas lähestyn vaikka jo kerran sain pakit. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alunperin emme tavanneet välimatkan takia, joka tietysti ei ole tässä välissä kadonnut mihinkään. Ehkä unohdan koko jutun, vaikka koko vapaapäivä on mennytkin tätä vatvoessa.  Ei se taida pitää paikkaansa, että naisenkin pitäisi olla aloitteellinen, vai voiko joku muka todistaa tämän vääräksi?

ap

Vierailija
24/25 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita jotain oikein casual-viestiä, rentoa, ei mitään tivausta että miks lopetit viestittelyn p*rkele. mulla on käynyt useinkin niin nettitreffipalsoilla, että olen viestitellyt mielenkiintoisen henkilön kanssa, mutta sitten esim. alkanut livenä tapailla jotakuta muuta ja viestittely toisen kanssa on jäänyt. sitten livejutusta ei olekaan tullut mitään. sitten on harmittanut muiden mielenkiintoisten takia, kun en ole koskaan kehdannut laittaa enää viestiä myöhemmin. voi olla, että tyyppi ilahtuisi. tai jos häntä ei kiinnosta niin ei kiinnosta, sillä selvä sitten. mutta hävittävää ei ole jos laitan lyhyen ja rennon viestin.

Vierailija
25/25 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laita jotain oikein casual-viestiä, rentoa, ei mitään tivausta että miks lopetit viestittelyn p*rkele. mulla on käynyt useinkin niin nettitreffipalsoilla, että olen viestitellyt mielenkiintoisen henkilön kanssa, mutta sitten esim. alkanut livenä tapailla jotakuta muuta ja viestittely toisen kanssa on jäänyt. sitten livejutusta ei olekaan tullut mitään. sitten on harmittanut muiden mielenkiintoisten takia, kun en ole koskaan kehdannut laittaa enää viestiä myöhemmin. voi olla, että tyyppi ilahtuisi. tai jos häntä ei kiinnosta niin ei kiinnosta, sillä selvä sitten. mutta hävittävää ei ole jos laitan lyhyen ja rennon viestin.

Noin mullekin on käynyt etten ole enää viitsinyt ottaa yhteyttä, kun joskus tullut jätettyä vastaamatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan