Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis hyi hitto miten paljon tupakka ja alkoholi vaikuttaa ulkonäköön

Vierailija
10.01.2016 |

Kun muutaman ihmisen naamaa katsoo, niin huomaa että 20-30 vuotta kestänyt tupakointi ja alkoholin juominen on kyllä tehnyt tehtävänsä. Enkä puhu nyt mistään juopoista, vaan ihan tavallisista työssäkäyvistä ihmisistä jotka tupakoivat ja viettävät viikonloput kännissä.

Jotkut ovat silti ihmeen sitkeitä, ei näy missään. Mutta sitten on tämä toinen ääripää että 40v näyttää 60v ja ulkonäkö on aivan hirveässä kunnossa ja sitä yritetään epätoivoisesti kätkeä valtavan meikkikerroksen alle niin että se näyttää kaksinverroin pahemmalta. Tekis mieli linkittää tähän muutaman sellaisen hirviön kuva, mutta en haluaisi saada syytettä kunnianloukkauksesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa auringossa ei pääsee ryppyyntymään, se paistaa niin harvoin!!!

Ryypiskely ja tupakointi näkyy naamassa ja kuuluu äänessä, etenkin yli 40 vuotiailla se alkaa korostumaan, siihen saakka on saattanut pärjätä hyvillä geeneillä. ;) Työpaikoilla nämä parkkinaamat ovat usein juoruilevia ja  kovia puimaan muiden elämää negatiiviseen sävyyn. Tämä on pistänyt silmään / korviin useilla työpaikoilla ja vapaallakin. :)

Olet väärässä. Suomessakin pääsee ryppyyntymään auringossa. Vaikka aurinko ei kirkkaalta taivaalta paahtaisikaan, säteilyä kuitenkin tulee maahan asti. Ja kesällä joka toinen suomalainen polttaa itsensä punakaksi, monet useampaankin kertaan. "Oho, taisin taas palaa, heh heh." Saavat vielä ihosyövän kaupan päälle.

Vierailija
22/32 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä olin tulossa sanomaan. Minulta on kaikki epäterveellinen kielletty kroonisen sairauden takia

Ja syy on siis auringossa, ja alkoholi on ok ja tupakointi samaten.... eikun, olikohan se niin että tämäkin ääripää kertoo asioista jotka liittyy johonkin ihan muuhun, tähän ketjuun kuulumattomaan - eli krooniseen sairauteen.

Olen pahoillani sairaudestasi, mutta se ei ole relevanttia tässä keskustelussa.

En ole tuo jolle ystävälisesti vastasit, mutta minusta se on relevanttia. Katsos olet varmasti huomannut miten helposti ihmiset tekevät päätelmiä muista ihmisistä joita eivät edes tunne. Moni saattaa kuvitella että ko henkilö juo ja polttaa ja siksi näyttää miltä näyttää ja tietysti mielessään paheksuu häntä ja on vahingoniloinen kurppaulkonäöstä.

Joskus -usein- kannattaisi miettiä kahdesti ennenkuin toisen ihmisen tuomitsee tai luokittelee johonkin kategoriaan. Enkä tarkoita tällä sinua vaan ihan yleisesti inhimillistä halua ja tapaa arvioida muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules helposti erottaa kroonisesti sairaat juoppo/röökinaamoista. Se rupsahtaminen on niin erilaista kasvoissa ja äänessä. :)

Vierailija
24/32 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules helposti erottaa kroonisesti sairaat juoppo/röökinaamoista. Se rupsahtaminen on niin erilaista kasvoissa ja äänessä. :)

Kuules ei erota, ainakaan kaikki. Syöpähoitojen runtelemaakin jotkut luulevat juoppopolttelijaksi.

Vierailija
25/32 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. olen kolmekymppinen ja kyllä teinistä asti ketjupolttaneiden kaverin naamasta näkee, että tupakkaa palaa.

Vierailija
26/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin se on yleensä niin, että "vähän pyöreiksi" itsensä kokevat mammerot painavat 80 kg ja ylöspäin. Se ei ole pyöreyttä, vaan läskiyttä. Ja sitten näillä yleensä roikkuu naama, on marionettiuonnetta ja hamsteripussia, mitä ei hoikilla treenaavilla naisilla näe. Mutta joo, röökaajat ja viikonloppuspuget vanhevat nopeimmin. 

Vierailija
27/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja alkoholi ovat laillisia aineita. Niitä saa siis vetää vaikka kaksin käsin eikä siitä tarvi kitistä. Ei ole muitakaan vaihtoehtoja.

Vierailija
28/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röökinpolttajat tunnistaa ihan aina hajusta ja kroonisesti sairaskin voi olla vaikka ketjupolttaja. Jo nuorenkin tupakoitsijan ihosta näkee sellaisen harmauden ja tunkkaisuuden joka ei peity edes meikillä. Se nuoruuden hehku puuttuu.

Vierailija
29/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tarve ihmisillä on mäaräillä ja kontrolloida muiden elämää, jopa ulkonäköä.

Rumaa. Olette sisältä rumia.

Vierailija
30/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jaksan tiettyyn pisteeseen asti panostaa, mutta en ole valmis luopumaan kaikista herkuista esimerkiksi.

.... joka kuva normaalia ihmistä, jolla taas ei ole mitään tekemistä dokailun ja ketjutupakoinnin kanssa.

Jaa. Minä tunnen monia omasta näkökulmastani normaaleja ihmisiä, jotka ovat riippuvaisia alkoholista ja tupakasta. Mutta ehkä minun normaalini on väärä ja sinun oikea?

Vierailija
31/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri joka tupakoi ja käyttää suht runsaasti alkoholia. Näyttää kuulemma 10v vanhemmalta kuin minä, joka olen 7v vanhempi.

Mutta sitten taas äitini joka on vetänyt viinaa ja tupakkaa kaksin käsin koko ikänsä ja elänyt mustalla kahvilla, niin ei ole juurikaan rypistynyt, vaikka ikää on 70v. Käynyt läpi vielä syöpähoidotkin, joiden sanotaan vanhentavan 10 vuotta ihmistä.

Vierailija
32/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on ulkonäön vihollinen numero yksi. Aika saa jokaisen vanhemman näköiseksi. Jotenkin pitää koittaa viihtyä kun tänne on syntynyt. Päihteet on yksi suht mukava tapa kuluttaa aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä