Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voi pyytää sohvasta?

Vierailija
10.01.2016 |

Kuusi vuotta sitten ostettu tummanharmaa divaanisohva. Ei mitään suurempia moitteita. Suomisoffasta ostettu ja alennuksen sekä paremman kankaan jälkeen hintaa jäi himpun alle 1000 euroa. Mukaan saa kaksi ihan uutta tyynyä eli ne ns pään alle laitettavat tyynyt saa uutena vaikkei vanhoissakaan mitään vikaa ole. Kaikki päälliset voi pestä ja pesen kaikki ennen myyntiä. Kahdessa eniten istutussa istuintyynyssä kangas on nyppyyntynyt mutta nehän saa pois nukanpoistajalla. On semmoinen kudottu, paksu kangas.

Katselin hintoja niin 400 euroa ihmiset pyytää vanhoista sohvistaan! Ajattelin 100- 150 euroa itse koska haluan saada myytyä nopeasti. Onko sekin liikaa vai mitä ihmiset oikeasti olisi valmiita maksamaan hyväkuntoisesta käytetystä sohvasta? Koiria eikä kissoja ole ollut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan maksaisi 150 euroa 6v vanhasta sohvasta. Ihmiset pyytää monesti aivan käsittämättömiä hintoja käytetyistä sohvista. Itse bongasin ilmon missä pyydettiin 300 euroa sohvasta jossa oli jo reikä

Vierailija
2/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pyytäisin 100€ jajosei oo ollut lapsiperheessä"kovassa käytössä" niin sattaisinpa pyytää 150€. Tosin mä olisin myös niin noheva et ottaisin itse ne nukat pois, jolloin voisin pyytää 200€ ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin ajattelinkin max 100 euroa josta voin tinkiä 80 euroon ja ehkä kuuteenkymppiin asti mutta sitten katselin torista hintoja ja jäin miettimään että mitä ihmettä =D

ap

Vierailija
4/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä ite ajella ne nukat veks. 150-200 vois olla hyvä pyynti. Kyllähän ihmiset osaa tinkiäkin.

Vierailija
5/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyissä sohvissa tehdään törkeää ylihinnoittelua jos seuraa näitä netin myyntisivustoja..

Itse etsin kakkossohvaa jokin aika sitten ja lopulta ostin uuden kun tuntui että 90% sohvankauppaajista oli ihan pihalla siitä sohvan oikeasta arvosta. 

150e on teidän sohvasta hyvä, jos on hyväkuntoinen eikä näkyvää likaa/reikiä/vikoja ole.

200e voisi kokeilla jos olisi joku laadukas merkki, joka tunnettu kestävyydestään. Mutta en kokeilisi jos haluaisin oikeasti eroon. 

Tuollaisille 400e ilmoituksille vain naureskelisin ja katsoisin kun viikko toisensa jälkeen sitä hintaa lasketaan 30e ja taas 30e ja taas....

Vierailija
6/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä pyytäisin 100€ jajosei oo ollut lapsiperheessä"kovassa käytössä" niin sattaisinpa pyytää 150€. Tosin mä olisin myös niin noheva et ottaisin itse ne nukat pois, jolloin voisin pyytää 200€ ;)

Lapsiperheessä joo sohva ollut mutta suunnilleen siinä on aina vaan istuttu.

Kyllä ajattelin siistiä nukkaa hieman ja pestä tekstiilipesuaineella taustat ja käsinojat.

No, jos sen satasen sitten kehtaan pyytää..

Ap

Vierailija
7/7 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheessä joo sohva ollut mutta suunnilleen siinä on aina vaan istuttu.

Kyllä ajattelin siistiä nukkaa hieman ja pestä tekstiilipesuaineella taustat ja käsinojat.

No, jos sen satasen sitten kehtaan pyytää..

Ap

Todella kehtaat, jos vielä pesetkin ennen myyntiä. Laita hinta 150-180 euroa, yleensä ostajat haluavat aina tinkiä, jää molemmille hyvä mieli ja saat varmasti tuon 150 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme