Olenko outo?
Kaverini on aivan tyrmistynyt kun en ole suuttunut miehelleni vaikka hänellä meni ilta pitkäksi, juo siis ehkä kerran vuoteen, joten en jaksa vetää herneitä nenään jos menee pitkäksi, soitti kuitenkin aamulla, sanoi parantelevansa krapulansa ja tulevansa kotiin kunhan voi ajaa. Olenko oikeasti niin outo?
En edes haluaisi krapulaista miestä lasten eteen tänne :D
Kommentit (9)
Mun miesystävä tekee tota useammin. Tosin sanoo et lähtee parille mut sitten onkin loppuun asti ja juo kunnon kännit. Ei mua haittaa, koska on aikuinen ja on vapaus tehdä myös noin. En mä sitä kuitenkaan pidä hyvänä asiana, ettei hallitse alkoholinkäyttöä. En koskaan suutu ja saako tuollaisesta edes suuttua?
Kaverisi on outo jos suuttuu normaalista elämästä.
Ei vahvaan humalaan itsensä juominen ole normaalia.
Jaa jos mies ilmoittelee vasta aamulla itsestään?No olet todella outo ja naivi.Meillä ei tuollainen peli vetelisi,ei todellakaan.
Taisi todellakin ottaa ilon irti vapaa illastaan.
Sen verran mä kyllä olettaisin, että ilmoittaa jos ei ole tulossa yöksi kotiin.
Miehellä on vielä itsemääräämisoikeus vaikka olisikin hankkinut ''tiskikoneen''.
Vierailija kirjoitti:
Sama!Kyllä nyt ilmoittaa pitää missä menee!Ei toi todellakaan ole mistään kotoisin!!
Vierailija kirjoitti:
No sen osasin itsekin päätellä kun autolla lähti :D laitto kyllä illalla viestiä että "jbsään täjän vlelle täöksi" Eli suomensin että jää villelle yöksi 😂
No ei ole yhtään outoa :D Jos se on tosiaan harvinaista, kun käy juhlimassa, niin mikäs siinä!