kuumeinen

Minulle nousi korkea kuume 39,9 viikko sitten ja seuraavana päivänä alkoi kuiva yskä ja tiistaina lääkärissä keuhkoista kuului rohinaa,crp oli 70,muuta arvot hyvät (pvk).Amoxion comp kuuri keuhkoputkentulehdukseen,perjantaina keuhkoäänet normaalit mutta yhä kuume seilaa 37,3-38,8 välillä.Ainoastaan buranalla saa kuumetta laskettua,nyt yskä pahentunut ja ilmaista.Onko kokemusta bakteerin aiheuttamasta tulehduksessa?Mietityttää jo tämä kuume.Keuhkokuvia ei ole otettu.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän antibiootti mikään kuumelääke olekaan.

Miehellä oli keuhkokuume ja antibioottikuurin alkaessa kuume lähti välittömästi laskuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän antibiootti mikään kuumelääke olekaan.

Miehellä oli keuhkokuume ja antibioottikuurin alkaessa kuume lähti välittömästi laskuun.

Mutta jos on kyse virustaudista, kuten  flunssakuumeesta tai influenssasta, ei antibioottikuurista ole mitään hyötyä.

Vierailija

Olen siis menossa huomenna uudestaan lääkäriin ja perusverenkuvaan.Lääkärin mukaan minulla ei ole influenssaa eikä keuhkokuumetta.Onko kellään kokemusta kuumeisesta keuhkoputkentulehduksesta? Miten toipuminen ja onko tämä kuume enää normaalia?Pientä nuhaa ja yskää ollut loppuvuodesta samaanaikaan kuin toisillakin perheessä.Voiko syöpä oireilla näin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen siis menossa huomenna uudestaan lääkäriin ja perusverenkuvaan.Lääkärin mukaan minulla ei ole influenssaa eikä keuhkokuumetta.Onko kellään kokemusta kuumeisesta keuhkoputkentulehduksesta? Miten toipuminen ja onko tämä kuume enää normaalia?Pientä nuhaa ja yskää ollut loppuvuodesta samaanaikaan kuin toisillakin perheessä.Voiko syöpä oireilla näin?

Itselläni oli ollut viikon verran lämpöilyä iltaisin maks 38 C, kun sain antibioottikuurin kuume lähti lähes heti pois. Limainen yskä jatkui vielä jonkin aikaa kuurin päätyttyä, taisin saada vielä jotain limaa irrottavaa yskänlääkettä.

Vierailija

Kaverillani samat oireet, 2 vkoa kovaa kuumetta. Toisella kerralla sai sitten lääkäriltä kuurin keuhkoputkentulehdukseen ( vahvaa yskänlääkettä ja kasisatasta buranaa myös)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat