Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jo viikko kuumetta vaikka antibiootit päällä.

kuumeinen
10.01.2016 |

Minulle nousi korkea kuume 39,9 viikko sitten ja seuraavana päivänä alkoi kuiva yskä ja tiistaina lääkärissä keuhkoista kuului rohinaa,crp oli 70,muuta arvot hyvät (pvk).Amoxion comp kuuri keuhkoputkentulehdukseen,perjantaina keuhkoäänet normaalit mutta yhä kuume seilaa 37,3-38,8 välillä.Ainoastaan buranalla saa kuumetta laskettua,nyt yskä pahentunut ja ilmaista.Onko kokemusta bakteerin aiheuttamasta tulehduksessa?Mietityttää jo tämä kuume.Keuhkokuvia ei ole otettu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuvat pitää jo ottaa! Uudestaan lääkäriin!

Vierailija
2/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä antibiootti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän antibiootti mikään kuumelääke olekaan.

Vierailija
4/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on influenssa.

Vierailija
5/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli keuhkokuume ja antibioottikuurin alkaessa kuume lähti välittömästi laskuun.

Vierailija
6/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli keuhkokuume ja antibioottikuurin alkaessa kuume lähti välittömästi laskuun.

Mutta jos on kyse virustaudista, kuten  flunssakuumeesta tai influenssasta, ei antibioottikuurista ole mitään hyötyä.

Vierailija
7/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis menossa huomenna uudestaan lääkäriin ja perusverenkuvaan.Lääkärin mukaan minulla ei ole influenssaa eikä keuhkokuumetta.Onko kellään kokemusta kuumeisesta keuhkoputkentulehduksesta? Miten toipuminen ja onko tämä kuume enää normaalia?Pientä nuhaa ja yskää ollut loppuvuodesta samaanaikaan kuin toisillakin perheessä.Voiko syöpä oireilla näin?

Vierailija
8/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lisäksi kurkumaa ja d-vitamiinia 

Vierailija
9/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis menossa huomenna uudestaan lääkäriin ja perusverenkuvaan.Lääkärin mukaan minulla ei ole influenssaa eikä keuhkokuumetta.Onko kellään kokemusta kuumeisesta keuhkoputkentulehduksesta? Miten toipuminen ja onko tämä kuume enää normaalia?Pientä nuhaa ja yskää ollut loppuvuodesta samaanaikaan kuin toisillakin perheessä.Voiko syöpä oireilla näin?

Itselläni oli ollut viikon verran lämpöilyä iltaisin maks 38 C, kun sain antibioottikuurin kuume lähti lähes heti pois. Limainen yskä jatkui vielä jonkin aikaa kuurin päätyttyä, taisin saada vielä jotain limaa irrottavaa yskänlääkettä.

Vierailija
10/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syöpä

Voi olla väärä antibiootti, keuhkokuume tai saman aikainen ingluenssa

Vierailija
11/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeä virustauti, johon antibiootit eivät tietenkään vaikuta.

Vierailija
12/12 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani samat oireet, 2 vkoa kovaa kuumetta. Toisella kerralla sai sitten lääkäriltä kuurin keuhkoputkentulehdukseen ( vahvaa yskänlääkettä ja kasisatasta buranaa myös)