Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen seksuaalinen ylivalta ahdistaa!

Vierailija
10.01.2016 |

Eli meillä ei vallitse tasa-arvo seksissä. Seksiä on aina silloin kun mies haluaa, mutta ei aina kun minä haluan. Seksissä tapahtuu aina juuri se mitä mies haluaa, vaan ei todellakaan oikeastaan koskaan kaikki se, mitä minä haluaisin! Itse panostan seksiin myös huolehtimalla ulkonäöstäni ja kropastani paljon enemmän kuin mies.
Tästä huolimatta koen, että silloin kun seksiä on, se on hyvää. Eivätkä nuo yllä mainitut asiat silloin haittaa, vaan aina muulloin, kuten nyt aamukahvipöydässä.
Miten lähtisitte etsimään helpotusta tilanteeseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ihan samoissa mennään. Itse syötän omia mielihalujani miehelle pikkuhiljaa, niin että jossain vaiheessa hän keksii sen sitten itse. Mies haluaa, että nainen on seksuaalinen, mutta auta armias jos sen tuo esiin muutenkin kuin hänen käsittelyssään. En ole edes mikään dominoiva tyyppi, mutta ärsyttää kun ei esim. itse saa tehdä suoraa ehdotusta. Täytyy viekkaasti houkutella, niin että mies onkin se aloitteentekijä. En saisi valittaa, koska seksi on hyvää ja sitä on riittävästi.

Vierailija
2/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulle ei ole riittävästi, koska haluaisin joka päivä, TAI sitten joskus oikein kunnolla tyylin pari tuntia niin ettei enempää pystyisi. Useampana päivänä viikossa mieskin välillä aloitteen tekee ja tyyliin suoraan asiaan, jos minä teen niin, se on useimmiten torjunnan paikka. Mälsää. Täytyy koittaa tuota varovaista mielihalujen syöttämistä oikeilla hetkillä, mies itse sanoo että jos tekisin sen seksin aikana, voisi hän toteuttaa toiveeni mutta olen sitäkin koittanut, eikä hän tee niin - ainakaan sillä kertaa, jos hänellä itsellään on toisenlainen visio tapahtumista.

Seksi on kuitenkin 13 vuoden aikana parantunut tosi paljon, esim. suutelu ei oikein toiminut vuosiin, mutta nyt se on seksin aikana täysin tyydyttävää ja sitä on paljon, molempien aloitteesta ja molemmat aktiivisina. Joten ehkä jos vain jaksaa olla körsivällinen, repertuaaria saadaan lajennettua seuraavan 10 vuoden aikana :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi prkl mitä äijiä. Seksi on kahden kauppa. Mun mielestä on ihan ykkönen kun nainen haluaa minua ja varmasti saa just sitä mistä tykkää. Sen jälkeen nimittäin palaute on aivan loistavaa!

Vierailija
4/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatxt kirjoitti:

Voi prkl mitä äijiä. Seksi on kahden kauppa. Mun mielestä on ihan ykkönen kun nainen haluaa minua ja varmasti saa just sitä mistä tykkää. Sen jälkeen nimittäin palaute on aivan loistavaa!

No kuvittele tilanne että nainen haluaa joka tapauksessa ja kaikki mitä saa on hyvää. Joskus vain haluaisi myös jotain spesiaalia. Nyt keksin miten se varmaan voisi onnistua: kuten suutelemisenkin kanssa, eli vähitellen houkuttelemalla ja totuttamalla, kunnes mies ikään kuin itsestään alkaa nauttia itsekin siitä ja vasta sitten joku juttu todella toimii, kun molemmat nauttivat hetkestä. Ap

Vierailija
5/5 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin etten suostu seksiin lainkaan ennen kuin mies nuolee pilluani ja kunnolla. Ap