Onko tämän päivän ruokavalioni terveellinen?
-kahvia, ruisleipä avokadolevitteellä, päällä pinaattia, kananmunaa ja paprikaa + puolikas avokado
-vihreää teetä
-pata: riisi-kvinoaa, seassa parsaa, porkkana, selleriä, punasipuli, hunajamarinoituja kananfilesuikaleita, lihaliemikuutio + erikseen pinaatinlehtiä
-vihreä-valkoista teetä
-kaurapuuroa (veteen tehtyä), seassa mustikoita, omena ja kanelia + pellavansiemenrouhetta
-vihreää teetä
-ruisleipä, päällä pinaattia, tomaattia ja paprikaa, viili, pähkinöitä
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mimosa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimosa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot teetä jatkuvasti?
Terveysvaikutusten vuoksi. Googlaa vihreä ja valkoinen tee.
Noiden juomisessa on valtava anemiariski, eli, jos alkaa tulla anemiaa, niin tuossa on todennäköinen syyllinen.
Noi poistaa nimenomaan varastorautaa, joka on naisilla muutenkin ongelma.
Ok, kiitos, pitääpä seurailla tilannetta ja ehkä vähentää teen määrä vaikka pariin mukiin päivässä?
Ei kannata rajoittaa superterveellisten vihreän ja valkoisen teen nauttimista! Raudan imeytyminen ei häiriinny, kun teen nauttii puoli tuntia ennen tai jälkeen ruokailun.
Teessä ei ole pelkästään ongelmana raudan imeytymisen häirintä, vaan se kirjaimellisesti poistaa varastorautaa, ja se on se ongelma sen kanssa.
Toi kans muuten mitataan ferritiinina, eikä hb:na, jos joku haluaa ottaa selvää omasta tasostaan.
miten mulle tulee tästä mieleen ' läski on alottanut uudet elämäntavat' jota kestää pari viikkoa..mitkä on sun mitat?
minä vaan kirjoitti:
miten mulle tulee tästä mieleen ' läski on alottanut uudet elämäntavat' jota kestää pari viikkoa..mitkä on sun mitat?
166/63 ovat mittani
Mimosa kirjoitti:
minä vaan kirjoitti:
166/63 ovat mittani
heh, oikeassa olin!
minä vaan kirjoitti:
Mimosa kirjoitti:
minä vaan kirjoitti:
166/63 ovat mittani
heh, oikeassa olin!
No kiva! Olen iloinen jos sulle tuli hyvä mieli siitä että olit oikeassa!
Mimosa kirjoitti:
minä vaan kirjoitti:
Mimosa kirjoitti:
minä vaan kirjoitti:
166/63 ovat mittani
heh, oikeassa olin!
No kiva! Olen iloinen jos sulle tuli hyvä mieli siitä että olit oikeassa!
Toi läskihuutelija on se sssss, eli palsta-anorektikko suomeksi sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimosa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimosa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden juomisessa on valtava anemiariski, eli, jos alkaa tulla anemiaa, niin tuossa on todennäköinen syyllinen.
Ok, kiitos, pitääpä seurailla tilannetta ja ehkä vähentää teen määrä vaikka pariin mukiin päivässä?
Ei kannata rajoittaa superterveellisten vihreän ja valkoisen teen nauttimista! Raudan imeytyminen ei häiriinny, kun teen nauttii puoli tuntia ennen tai jälkeen ruokailun.
Teessä ei ole pelkästään ongelmana raudan imeytymisen häirintä, vaan se kirjaimellisesti poistaa varastorautaa, ja se on se ongelma sen kanssa.
Toi kans muuten mitataan ferritiinina, eikä hb:na, jos joku haluaa ottaa selvää omasta tasostaan.
Puppua! Musta tee kuluttaa rautavarastoja, eivät vihreä ja valkoinen tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimosa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimosa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppua! Musta tee kuluttaa rautavarastoja, eivät vihreä ja valkoinen tee.
Sori, mutta myös vihreä tee ja valkoinen tee kuluttaa niitä :)
Tiedätkö miksi? Koska noi kelatoi raudan.
Ottakaa pää pois perseestä ja katsokaa kokonaisuutta. Minusta pääpiirteittäin kuitenkin ok ruokaa. Karkeasti arvioituna ap syö terveellisemmin kuin 80% suomalaisista.
On. Ehkä vaihtaisin hunajamarinoidun ihan naturel-versioon (valmiiksi marinoidut ei terveellisiä, paljon suolaa ja muuta) lihaliemi ok, siinäkin suolaa on. Salaattia, hedelmiä, kasviksia johonkin väliin vuorokaudessa.
Leivät ja puurot ensimmäisenä pois, jos haluat oikeasti voida hyvin. Tai monihan voi ihan ok noiden kanssa, mutta silti kun jättäneet pois, ovat sanoneet miten koko maailma muuttunut erilaiseksi (positiivisesti) kun ovat noista luopuneet. Itse kun lopetin ihan kokeiluna maito- ja viljatuotteet, maailma sai aivan uudet sävyt, vaikka oloni ei ollut huono aiemminkaan. Mutta tämä olo onkin varmaan kun huumeissa, eli ei suositeltavaa. Niin onnellinen ja virkeä. Mutta tosiaan, sen olon voi saada ilman päihteitäkin, vaikka maan politiikka pyrkiikin ruokasuosituksilla tekemään meistä zombeja.
Hyvältä kuulostaa, itse en tosin syö valmiiksi marinoituja kanoja vaan maustan itse. Pidä huoli, että saat riittävästi proteiinia!
Vierailija kirjoitti:
Leivät ja puurot ensimmäisenä pois, jos haluat oikeasti voida hyvin. Tai monihan voi ihan ok noiden kanssa, mutta silti kun jättäneet pois, ovat sanoneet miten koko maailma muuttunut erilaiseksi (positiivisesti) kun ovat noista luopuneet. Itse kun lopetin ihan kokeiluna maito- ja viljatuotteet, maailma sai aivan uudet sävyt, vaikka oloni ei ollut huono aiemminkaan. Mutta tämä olo onkin varmaan kun huumeissa, eli ei suositeltavaa. Niin onnellinen ja virkeä. Mutta tosiaan, sen olon voi saada ilman päihteitäkin, vaikka maan politiikka pyrkiikin ruokasuosituksilla tekemään meistä zombeja.
Mukavaa, että sulla toimii joku semipaleo, mutta ihan vain tiedoksi, että jotkut meistä lihoi ja väsyi sillä, osalla vakavia loppuelämän kilppari + hpa vaurioita siitä.
Katso huviksesi pitkäaikaisia karppeja ja paleoita, mel joulwan, hayley mason, diane sanfilippo, jimmy moore jne. niistä ei kukaan ole kunnossa.