Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko tämä pettämistä? :(

Vierailija
09.01.2016 |

Roskista viedessäni liukastuin vahingossa tuolla jäisellä pihamaalla siten että kaaduin polvilleni konttausasentoon. Pahaksi onnekseni toppahousuni ovat jääneet minulle vähän turhan pieniksi, joten ne repesivät koko sauman matkalta takapuoleni kohdalta. Huonoa tuuria oli liikkeellä ihan enemmänkin, koska takanani käveli juuri naapurin mies aikeissaan mennä pistämään autoaan lämmitysjohdon päähän. No siihenhän hänkin liukastui samaan kohtaan minun taakseni, ja koska hän oli vetäissyt vain kotiverkkarit jalkaansa ja niissä vaikutti olevan loppuun kauhtunut solmimatta jätetty kiristysnyöri yläosassa, niin niinpä vain oli hänkin yhtäkkiä siinä syntymäasussaan alaosastaan.

Ei tässä tosiaankaan päästä kehumaan että onni onnettomuudessa, koska hänen miehinen osionsa sitten aivan vahingossa osui siinä rytäkässä minun alaosani etupuolen paikkeille, ja kauhuksemme huomasimme sen sujahtaneen sinne niin, ihan siis sinne. Yritin kauhuissani kiskoa itseäni ylös maasta, mies teki samoin ja oli vähintäänkin yhtä kauhuissaan, mutta jäinen maa ei saanut aikaiseksi muuta kuin epätoivosta pyristelyä ja liikuskelua edes taas.

Tämän jälkeen voi olla naapurisopu koetteilla. :( Lopulta päästiin ylöskin, mutta kyllä täytyy todeta että nyt hävettää. Naapurin vaimo on hyvin mustasukkaista sorttia enkä tiedä miten tämä tulee etenemään... Ai niin, sekin vielä kun minulla sattui olemaan ovulaatiokin juuri tuolloin ja tiukka uskonnollinen vakaumukseni kieltää ehdottomasti abortit, joten voi olla että me joudumme vetämään lekalla tuon asuntojemme välisen seinämän auki ja perustamaan sellaisen hieman isomman perhekunnan tähän. En tiedä kuinka naapurin nainen tämän ottaa, mutta varmaankin hänelle täytyy antaa reilusti aikaa sulatella? :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee :D Just meinasin muuten lähteä roskista viemään, ja mulla ois vielä nuo biojätteet mukana. Ne kun purskahtaa pussista liukkaaseen pihaan, voi olla aika meininkiä, jos vielä naapurin mies samaan kasaan pyllähtää. Täytynee tarkastaa housujen kunto ensin...  :/

Vierailija
2/2 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mitään pettäny ole! Pultti ja mutteri löytävät toisensa usein vahingossa, etenkin liukkailla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla