Onko täällä korsetin käyttäjiä?
Tarkoitan sellaista vyötärömallin korsettia. Oon niin kyllästynyt tähän pömppömahaani, että ajattelin kokeilla saisinko sitä korsetilla vähän litteämmäksi ja vyötäröä kapeammaksi. Tykkäisin käyttää joskus vartalonmyötäsiä vaatteita, mutta nehän näyttää ihan kamalalta tällaisen pallomahan päällä :(. Ylipainoinen en ole ja muuten ihan sopusuhtainen, mutta maha on aina ollut pömppö, eikä raskaudet tietenkään asiaa parantaneet. Lihakset on luullakseni ihan hyvässä kunnossa, käyn salilla, harrastan jumppaa ja joogaa. Välillä olen koittanut oikein panostaa vatsan ja vyötärön treenaamiseen, mutta yhtään mitään muutosta ei ole tapahtunut, paitsi että vatsalihakset kyllä tuntuu siellä jossain läskin ja löysän nahan alla.
Eli olisinpa kiitollinen, jos joku kertoo kokemuksistaan, mistä on korsetin hankkinut, toimiiko, hiostaako, pystyykö se päällä olemaan, onko jotain haittaa ilmennyt jne. Mittatilauskorsetti olisi tietysti paras, mutta tällä hetkellä mulla ei todellakaan ole varaa sellaiseen.
Kommentit (3)
Käytän silloin tällöin korsettia. Käytössä Morticiasta ostettu metalliluinen vyötärökorsetti, jota pidän paidan/mekon päällä.
Korsetilla toki saa upean vyötärön (ja jösses kuinka tissit näyttää isolta!!!!), mutta ei se mikään maailman mukavin vaate ole. Jos napakasti kiristää, niin liikkuminen on toki jäykkää. Kuvittele että selkäranka on korvattu rautatangolla; ei sitä juurikaan taivutella. Vähän se toki saattaa myös hiostaa, mutta ei mulla ainakaan niin paljoa että haittaisi.
Korsetin käyttöön tottuu, eli kannattaa eka harjoitella himassa, pikkuhiljaa kiristäen, ennen kuin lähtee useammiksi tunneiksi korsetti päällä kylille.
Oma kokemukseni vyötärökorseteista on se, että kun vyötärö kiristetään, niin ylimääräinen iho siirtyy... niin juuri, pömppömahaksi :)
En sitten tiedä, jos muilla ihmisillä se siirtyy muualle, eli saavatko vyötärön litistettyä vain sisuksiinsa. Todennäköisesti sellainen korsetti, joka jatkuu pitemmälle lantiolle, olisi luonut paremman siluetin sulavalinjaisesta vartalosta. Kokeilemani korsetti ainakin oli sen verran lyhyt, että pömppis vain korostui.
Yritän vielä..