Miehelle tehty vasektomia, nyt olen raskaana :/
Mies ei siis vielä tiedä raskaudestani, meillä on kolme lasta ennestään ja miehelleni on tosiaan tehty tuo vasektomia. Epäilen tulleeni raskaaksi pikkujouluissa, työkaverin kanssa lähti ilmeisesti vähän lapasesta, en tosin muista kaikkea. Mutta haluaisin kuitenkin pitää lapsen... eikö vasektomiakin voi epäonnistua? Operaatiosta on n. 6kk. Mietin vain että mieheni saattaa tulla epäluuloiseksi kun tajuaa raskauteni. Olen kieltämättä aborttiakin harkinnut - ettei tulisi eroa eivätkä muut lapset joutuisi kärsimään. Tilanne on aika monimutkainen ja on ristiriitaiset fiilikset :( Kunpa mies olisi ymmärtäväinen ja voisin pitää tämän lapsen kaikesta huolimatta.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Huono huoraprovo, ei jatkoon.
Ihan elävää elämää, omasi taitaa olla melko täydellistä jos pidät provona kertomaani. Asiallisia vastauksia toivoisin kuitenkin. Ap
Kestä tekojesi seuraukset kuten mi... öö siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain että mieheni saattaa tulla epäluuloiseksi kun tajuaa raskauteni.
Eihä, meinaakko noin?
Ahahahha :D
Tee se abortti tai kerro totuus. Itse kannatan jälkimmäistä vaihtoehtoa, koska asian salaaminen jäytää sisintäsi ikusesti ja pilaa suhteenne kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain että mieheni saattaa tulla epäluuloiseksi kun tajuaa raskauteni.
Eihä, meinaakko noin?
Ahahahha :D
No olen kyllä kuullut ettei raskaus ole mahdotontakaan vasektomian jälkeen. Ap
Älä kerro mitään. Annat vaan mahan kasvaa ja käyt synnyttämässä. Tulet sitten suloisen pikkuvauvan kanssa kotiin ja jatkatte elämäänne perheenä.
Jos koit tarpeelliseksi pettää miestäsi JA miehesi on (yhteisestä sopimuksesta?) käynyt vasektomiassa koska ei enää lapsia halua ja nyt olet raskaana yhden illan hupailusta niin.. laskepa yhteen 1+1. Raskauden paljastuessa miehesi luultavasti haluaa käydä testauttamassa siemennesteensä että onko vasektomia tosiaan epäonnistunut ja kun selviää että siittiöitä ei ole, niin ei jääne epäselväksi miehellesi, ettei ole ainakaan hänen alullesaattamansa lapsi.
Ihmiset on jumalattoman typeriä. Yksi yhdenillanjuttu varattujen kesken johtaa parhaimmillaan molempien perheiden rikkoutumiseen (vaikutukset puolisoihin sekä olemassaoleviin lapsiin) ja syntymättömän lapsen syrjintään kun on vähän isompi.
Käyttäkää urvelot järkeä. Tosin ap:n tapauksessa myöhäistä.
Kai teillä on vasektomian jälkeen ollut joku muu ehkäisy? Onko miehesi siemenneste testattu vasektomian jälkeen? Veljeni teetti vasektomian ulkomailla ( jossa asuu perheineen) ja siellä tutkittiin vaseltomian jälkeen, että siittiöitä ei enää löydy. Veljellänisiittiöitä löytyi vielä 8 kk leikkauksen jälkeen, sit kuulauden kuluttua enää ei.
Hämää sitä. Sanot että kävitte lasten kanssa pelaamassa futista ja vahingossa nielaisit sen jalkapallon, siksi maha pönköttää. Kun lähdet synnyttämään, sanot että nyt ne leikkaa pallon pois, ja sitten väität vauvan seuranneen sua kotiin kuin koditon kissanpentu, ja kysyt suurin silmin "Voidaanko me pitää tää lemmikkinä?"
Jooh..
Ehkä miehelle tehtiinkin vahingossa lobotomia.
Kerro miehelle, että haluat auttaa tuttua miesparia saamaan lapsen. Itse asiassa pulla on jo uunissa. Raskauden edetessä kerrot, että "Sami ja Jani" on nyt eronneet, eikä kumpikaan enää halua lasta, joten lapsi muuttaakin nyt meille.
Voi vittu mitä touhua..
miksi ei AJATELLA seurauksia ja toista ihmistä! Todella typerää ei voi muuta sanoa. Et ainoastaan ole ehkä toiselle miehelle raskaana, vaan olet myös pettänyt omaasi ja kehtaat vielä harkita huijaamista.. Turha aatella että miehesi nielee jutun kuin vettä vaan. Aseta ittes hänen asemaan antaisitko itse anteeksi..
Vierailija kirjoitti:
Kai teillä on vasektomian jälkeen ollut joku muu ehkäisy? Onko miehesi siemenneste testattu vasektomian jälkeen? Veljeni teetti vasektomian ulkomailla ( jossa asuu perheineen) ja siellä tutkittiin vaseltomian jälkeen, että siittiöitä ei enää löydy. Veljellänisiittiöitä löytyi vielä 8 kk leikkauksen jälkeen, sit kuulauden kuluttua enää ei.
En tiedä, onko testattu. Ei mies ainakaan ole puhunut mitään sellaisesta. Operaation jälkeen käytettiin kondomia jonkun aikaa, mies sitten totesi ettei sitä tarvita ja se jäi pois. Voisiko siis olla mahdollista että mieheni onkin vauvan isä? Ap
No osallistuuko mies kuinka paljon arkeen? Huomaako hän mahdollisesti edes sitä, jos käyt synnyttämässä yhden lisää?
Täällä mies ja voin sanoa jos vaimo tahtoo äkkiä lapsen niin se onkin jo paksuna.
Periaatteessa lapsi voi olla miehesikin..
"Miehen sterilisaatio pettää noin 0,15 % tapauksissa ensimmäisen toimenpiteen jälkeisen vuoden aikana oikeasta leikkaustekniikasta ja siitä, että siittiöitä ei löydetä siemennesteestä. Siemenjohdinten päät voivat kasvaa uudelleen yhteen vielä yli vuodenkin kuluttua toimenpiteestä. Yli vuoden kuluttua toimenpide pettää kuitenkin selvästi harvemmin, vain noin 0,04 %:lla eli yhdellä 2300:sta.".
Kehottaisin kertomaan miehellesi koko tarinan.
No jestas oletpa sopassa. Olen lapsettomaksi itse jäänyt joten ehkä huono vastaamaan. Mutta hiljaisuudessa heti abortti. Jos siis avioliittosi ja perheen haluat säilyttää. Jos taas liitto on jo muutenkin lopputoreissaan niin sitten raakasti kertomaan totuus. Sit kyllä hyvin luultavasti päädytte eroon. Voi olla totuudella aika kovat seuraukset.
Minkälainen ihminen oikein olet? Pohdiskelet täällä että voihan vasektomiakin epäonnistua että saisit valehdeltua miehellesi että lapsi on hänen. Ensin salaat että olet huorannut pikkujouluissa ja sitten olet vielä valmis pettämään kaikkia perheenjäseniäsi vuosikymmenien ajat. Petät miestäsi luulottelemalla että lapsi on hänen, omia lapsiasi valehtelemalla että tämä on heidän täyssisaruksensa, omia vanhempiasi, miehesi vanhempia, kaikkia läheisiäsi. En voi käsittää mitä kaikkea ihminen on valmis valehtelemaan. Silmää räpäyttämättä?
Huono huoraprovo, ei jatkoon.