Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Imetättekö/imetittekö seuraavaa odottaessanne?
14.02.2006 |
Mulla on vajaa 7 kk ikäinen poika ja odotan jo toista. Olen edelleen imettänyt esikoista, mutta eräs lääkäri sanoi, että kannattaisi jo harkita imetyksen lopettamista, koska se voi olla raskausaikana pidemmän päälle aika rankkaa. Tottahan tuo, mutta kun ei millään malttaisi lopettaa imettämistä vielä!!!
Kommentit (2)
mutta vain kuukauden päivät kun poika (1v1kk) ei sitten enää huolinutkaan rintaa. Minusta sinulla ei kiirettä lopettaa, teet kuten hyvältä tuntuu. ja voihan olla että isompi lapsi päättää asiasta itse! Raskaushormonit voivat kai muuttaa maidon makua ja vähentää tuotantoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Tuon ikäinen oli edellinen, kun tein positiivisen testin. Hän ei tuolloin vielä juonut muuta maitoa, vaikkakin pystyi käyttämään jo kypsennettyä maitoa. Lopetin imetyksen hänen ollessaan 1v8kk ja aloitin uuden vauvan kanssa 1.5 kk kuluttua taas imetyksen. Minulle ei kukaan suositellut missään vaiheessa imetyksen lopetusta, vaan edellinen lopetti itse maitoilun (tai no minä lopetin, kun edellisestä kerrasta oli jo viikko).