Siis mikä tässä palstassa oikein on? Kun täällä käy kaikki?
Ja kaikki tietää tän. Täällä käy teinipoikiakin. Siis en tarkoita, ettei saisi, mutta miksi? Tai aikuisia miehiä. Tämä on jotenkin outoa kun palstan nimikin on
Vauva.fi.
Oikeasti jotenkin oudolta kyllä kuulostaisi jos joku sanoisi että oon 15v poika ja käyn vauva.fi palstalla.
Siis miten ihmeessä kaikki ajautuneet tänne?
Kommentit (18)
Google. Lähes mitä tahansa asiaa googlaat, niin tuloksissa on vähintään yksi linkki vauva-palstan keskusteluihin. Tämä on varmaan Suomen aktiivisin palsta, eikä tarvi rekisteröityä, siksi. Niin minäkin tänne löysin, olin 28 v ja mies. Ei siinä ole mitään sen kummempaa, kun hetken asiaa ajattelee.
Luin tätä todella paljon reilu 10v sitten. Lapset kasvoi ja keskustelu keskittyi vauvoihin. Siirryin muotiblogeihin. Nyt seuraamani blogit ovat menneet liian kaupallisiksi tai muuten vaan jauhavat samaa kyllästymiseen saakka. Siis takaisin vauva.fi:hin.
Ja toinen syy: kun Googlekaan ei tiedä niin täältä löytyy vastaus.
Mä aikoinaan ajauduin raskausaikana, mutta lapsi jo koulussa. ja silti välillä täällä käyn. Ihmettelen ap:n kanssa samaa.
Miksi juuri tämä palsta on niin suosittu kaikkeen yleiseenkin anonyymiin kesksuteluun (ei siis vain vauva-asioihin)?
Tämä on niin vilkas palsta ja aiheita laidasta laitaan. Moni varmaan koukuttuu keskusteluihin, kun koko ajan löytyy jotain luettavaa. Ja jos et ole huomannut, niin aika vähemmistössä on vauvakeskustelut tällä Aihe vapaa -palstalla. Suurin osa kyllä pääsee yli siitä, että kyseessä on vauvalehden palsta.
En noita muita alueita lue ollenkaan. Käyn täällä kun muut palstat on pilattu.
Joo ja tosiaan toi google on se syy, miksi tänne moni sen ensimmäisen kerran ajautuu. Niin minäkin. Joskus toivon, että en olisi koskaan tänne eksynyt :D There's no return. Once an av-holic, always an av-holic.
Anonyymius, tämä on aina saatavilla ja täällä liikkuu hiljainenkin tieto. Viihdyke, välillä lohduke ja vertaistuki, paikka ruotimiselle ja erilaisille näkökulmille.
Hupaisa palsta täynnä kirjoitus- ja asiavirheitä! Sheimaaja-naisvihaaja. Jonnenassutusta. Anoppivihaa. Naapurien paheksumista. Seiska-tason blogiherjausta. Feministijankutusta. Kirjoituksia kamalista työkavereista, erityisesti itseä vanhemmista. Tautikuvauksia ja niiden analyysejä. Itsekehua. Vähäosaisten herjausta. "Miksi naisten ei ole pakko käydä armeijaa?" -jankutusta. Hauskoja keskusteluja. Mielenkiintoisia keskusteluja. Neuvoja muille ja joskus jopa itselle. Leirit vaihtelevat eli lapselliset vastaan lapsettomat. Työssäkäyvät vs. lapsia pitkään kotona hoitavat. Miehet vs. naiset. Nuorten tennarit ja paljaat nilkat. Huvia!
Olen lukenut juttuja viimeiset viisitoista vuotta - ja mahdollisesti kommentoinut joskus jotain. Ei voi tietää.
Tulin tänne jotain 10 vuotta sitten lapsettomana, koska mammat olivat ihan aatelia toisilleen v*ttuilussa ja järjesttömissä aloituksissa joita ruoditaan ihan typerin kääntein. Tälle eivät pärjää edes äijien palstat.
Juuri tuo että tämä on aktiivinen. Vastauksia saa heti.
Itsellä oli esim. isompi murhe tässä taannoin (insestiä perheessä) ja etsiydyin sen aiheen vertaistukikeskusteluihin. Niitä oli kommentoitu joskus vuosi takaperin. Ja mun kommentteja ei ole kukaan kommentoinut.
Kerroin samasta aiheesta täällä av:lla, avot, parissa tunnissa jo pitkä ketju.
Vauva.fi on mun mummo, täti ja sisko. Mulla ei oo ollut mummoa, tätiä ja siskoa. Paljon oon oppinut ja vielä enemmän suodattanut. Siinä se.
Onneksi on myös ylilauta. T. Mammanyymi
Olen 15-vuotias poika.
Käyn täällä lähinnä pönkittääkseni itsetuntoani muiden "ihmisten" kustannuksella.
:)
Vierailija kirjoitti:
Olen 15-vuotias poika.
Käyn täällä lähinnä pönkittääkseni itsetuntoani muiden "ihmisten" kustannuksella.
:)
aika moni tuntuu tekevän niin :D
Vierailija kirjoitti:
Anonyymius, tämä on aina saatavilla
Paitsi 23-07 on aika huonoa.
Mä ajauduin tänne koska suomi24 uudistus oli niin perseestä etten kestänyt enää, ja ei ole oikein mitään muitakaan aktiivisia foorumeita.