Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kaikki TESTAUSKOKEMUKSET kehiin!

28.06.2008 |

Kertokaahan onnelliset odottajat raskaustesteistänne, kuinka luotettavia testit ovat olleet ja miten toimineet?

Mainitse vastauksessa:

-testin merkki (jos muistat)

-kiertopäivä

-testin selvyys (plussa / nega / mahd. "roskisplussa")

-tuloksen paikkaansa pitävyys

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rahan tuhlausta nuo tetstit, no ensimmäistä odotellessa niin ihan hyvä niin saa varmuuden mutta en kyllä enää tokan ja kolmannen kanssa mitään testejä tarvinnut kun menkat tarpeeksi myöhässä ja sen kyllä tuntee itse, varsin vaan suoraan ajan neuvolaan. Kyllähän siellä paljastuu jos ei vaikka olekaan kun niitä pissa näytteitä täytty siellä antaa mutta kylläsen tietää jos on raskaana, luottaa vaan omiin tuntemuksiin.

mm. apteekin raskaustesti ihan hyvä ja edullisin

Vierailija
2/9 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kysytty neuvolaan soitettaessa, että koska raskaustesti näyttänyt plussaa. Kyllä ne olisi varmaan ihmetelleet jos sanoisin etten ole testiä tehnyt ja silti varaisin aikaa äitiysneuvolaan. Kyllä varmasti kehottavat sen testin tekemään. Ja mulle ei ole neuvolassa enää mitään raskaustestejä erikseen tehty.

Itse olen käyttänyt apteekin raskaustestiä ja muistaakseni clearbluen. Apteekin raskaustesti oli ehdottomasti parempi.

Toista lasta alkaessani odotta tein juhliin lähdettäessä apteekin testin (silloin vielä ei olisi kuukautisten pitänyt alkaakkaan muutamaan päivään) ja siihen tuli selkeä haamu jo silloin.

Suosittelisin kuitenkin testaamaan vasta kun kuukautiset ovat myöhässä, muuten tulee vaan ajateltua asiaa liikaa ja varmuutta ei kuitenkaan saa jos testeihin tulee pelkkiä haamuja.

Viivi rv 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikosta testasin samana päivänä kun menkkojen piti alkaa ja vahva plussa. testin nimeä en muista. yliopiston apteekista ja joku 3-4 e testi oli.

toisesta testasin jo dpo 10 plussan, tosin haamun. testi oli kaupan rfsu.

Vaikka tulisi haamu niin OLET RASKAANA. ei se anna minkäänlaista viivaa ellet ole raskaana !!!

Vierailija
4/9 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi: Kotitesti.fi:n herkkä (10mIU) puikkotesti

Kiertopäivä: 25/27-30

Testin selvyys: haalea, mutta selvä plussa testiajan sisällä

Tulos piti paikkansa:) Plussa vahvistui päivien kuluessa, nyt "nautitaan" pahoivoinnista rv 9+0 :)

Vierailija
5/9 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aconin early detection

kp 37/37

erittäin selkeä plussa! tumma viiva!

viikko sitten testattu :)

Vierailija
6/9 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi oli cittarista ostettu rfsu (??) 4,50e

kp 40/35-40

selkeä plussa,testiviivaa haaleampi,mutta selkeästi tummahko viiva tuli alle minuutissa,melkeinpa heti

ja tosiaan,tänään testasin :)

Vierailija
7/9 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiselta hieman haalean mutta ihan selvän plussan 3+5 Analyze Exact -nimisellä testillä.

Kakkosesta testasin roskishaamun 3+5 Early Detectionilla (ilmestyi 20 minuutin kuluttua) ja haalean mutta kunnollisen plussan 4+0.

Kummallakin kerralla näytti oikein, esikoinen on nyt 11 kk ja pikkukakkonen viikolla 14+5.

Vierailija
8/9 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasin, että kiertopäiviä kysyttiin. Mulla kierrot ovat aina olleet vähän mitä sattuu, joten olen testaillut silloin kun menkkojen sinne päin pitäisi mielestäni alkaa. Esikoiselta testasin varmaan 5 negaa ensin ja ihmettelin kun ei menkkoja kuulu, mutta kierto tekikin silloin tepposet ja oli yli 40 päivän mittainen (hiukan siirtyi LA ultrassa :) - tuo 3+5 on siis ultran mukaan lasketut rv:t). Kakkosen kanssa arvasin oireista olevani raskaana ja rupesin siksi testailemaan jo noin varhain, ja tällä kertaa sattuikin ihan normaalin mittainen kierto.

Vierailija
9/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sit eilen vielä ostaan varmuuden vuoksi toisen testin ja ostin just ton Clearbluen ja se oli edelleen yhtä hyvä kuin muistin!

Todella kätevä käyttää,niin selkeä että tyhmempikin ymmärtää ja vielä sellanen hygieenisempi kun se pissainen pää laitetaan takas muovitulpan alle,eli jos haluaa testiä säilyttää näyttääkseen vaikka miehelle tmv niin toi oli kiva :)

Hintakin kyllä oli aika "kiva" jotain vähän päälle 11e,kun toi rfsu:n testi tosiaan oli sen 4.5e...