Eli, kävin chagen sivulla mittaamassa kuppikoon, niin sain tuloksen 65L!! Ennen se on ollut vähän pienempi, mutta olen saattanut hieman lihoa, en oo kuitenkaan mikään läski. Aivan perseestä kun nännit pullahtelee ulos ja olkaimia joutuu nostella aina, kun niitä pidän vähän löysällä, että tissi mahtuisi edes jotenkin kuppiin ja joutuu aina tunkeman tissit takas kuppiin. Miksi rintaliivikokoja on niin rajatusti tarjolla. Ei nämä nyt oikeasti niin isolta näytä edes, musta ihan normaalit. Auttakaa please!

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Changen koot on ihan omaa luokkaansa. Mene tavarataloon tai liiviliikkeeseen, niin kokosi onkin 70 tai 75 F /G jos changen antaa tuollaiset luvut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Change antaa todellakin eri koot kuin muut liivimerkit. 

oikeesti sinulla taitaa olla väärän muotoiset, jos nännit pullahtelee ulos. Osta fullcup-malliset, eikä mitään pushup/ balconette mallisia.

Vierailija

Mene alusvaateliikkeeseen (muu kuin change) mittautettavaksi. Tosin on sattumankauppaa että saat asiantuntevan myyjän kohdallesi, toivottavasti olet onnekas. Mua on mm. yritetty ahtaa liian pieniin kuppeihin ja liian isoon ympärysmittaan merittabran myyjän johdolla, ja vakuuteltu että hyvältä näyttää. Varastossa kun ei ollut mun kokoa ja myyjä yritti saada kaupan väkisin tehtyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

oikeesti sinulla taitaa olla väärän muotoiset, jos nännit pullahtelee ulos. Osta fullcup-malliset, eikä mitään pushup/ balconette mallisia.

Kyllä tuo kuulostaa siltä että myös käytössä oleva koko on aivan väärä. Mitkä on mittasi rinnan alta ja päältä ap?

Vierailija

Noh esim Sokoksella ja Stockmannilla on asiantuntevia myyjiä ja paljon valikoimaa. Tosiaan changen koot ovat omaa luokkaansa. Sieltä ei löydy minulle sopivia liivejä, mutta esim suosikkimerkkini Freya (kannattaa kokeilla noilla mitoilla) tarjoaa sopivia liivejä, kokoni on liivin mallista riippuen 65-70 F tai G

Change on tarkoitettu pienitissille niin, että saavat "uskoa" kokonsa olevan suurempi :)

Vierailija kirjoitti:
Changen koot on ihan omaa luokkaansa. Mene tavarataloon tai liiviliikkeeseen, niin kokosi onkin 70 tai 75 F /G jos changen antaa tuollaiset luvut.

No ei varmasti ole 75 korkeintaan 70

Vierailija

pikkuäiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole 75 korkeintaan 70

Hyvinkin todennäköisesti on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Change on tarkoitettu pienitissille niin, että saavat "uskoa" kokonsa olevan suurempi :)

No ei esim. se isona pidetty D-kuppi olekaan iso jos ympärys on pieni, vaikkapa 65D on sellainen mitä suurin osa pitää "B-kupin" kokoisena. Ihmisillä on ihme käsitys että rinnan koon voi päätellä pelkästä kirjainkoosta ja että A, B ja C kuppi on ns normaaleja tissikokoja, ja että D ja siitä ylöspäin olevat on isoja tai jotain megaluokan ryntäitä. Unohdetaan että ympärysmitta vaikuttaa kupin kokoon.

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä itse tiedän, että mulla on liian pienet rintaliivit, kun en oo löytänyt edes alusvaateliikeistä sopivampaa kokoa, kun 80E kun siellä ei ole ja pakko on ollut jotkut ostaa ja myyjän on vain pahoitellut. Eli tuo 80E on liian löysä ympärys ja pieni kuppi, ne kupin on myös liian sivuilla, kun ne on leveämmin naisille.

Vierailija

Noi nettilaskurit antaa aika usein vääriä tuloksia. Erinäisten nettilaskueiden muukaan munkin kokoni on jopa 75L, monien mukaan noin80J. Oikeasti jos vedän tuollaiset päälleni, niissä puristuu selkään jälki joka näyttää läskiltä ja kuppiin jää tyhjää ryppyä. Mun oikea, mukava ja vaatteiden päältä edestä ja takaa ylimääräisiä muhkuroita ja kupruja vääriin paikkoihin tuottamaton koko, jonka olkaimet pysyvät paikallaan, on 80e-f, joskus jopa 85e.

Kannattaa mennä ihan oikeaan palvelevaan liiviliikkeeseen, jossa joku vähintään 50-vuotias täti todennäköisesti näkee oikean kokoosi jo toppatakin päältä vilkaisemalla, ja joka tuo sulle koppiin sovitettavaksi niin monta erimallista ja eri kokoista liiviä, kunnes löytyy sopiva. Tämä on oikeasti helpoin keino, ja vaikka ne liivikaupan liivit usein on vähän kalliimpia, rahaa menee kuitenkin hukkaan vähemmän. Sit kun olet löytänyt sen sopivan koon, voit myöhemmin täydedntää valikoimaa vaikka nettikaupasta (toki koko vaihtelee eri mallisilla liiveillä, mutta kuitenkin tässä on jo vähemmän vaivaa kuin arpoa niiden laskrien kanssa)

Vierailija kirjoitti:
Mene alusvaateliikkeeseen (muu kuin change) mittautettavaksi. Tosin on sattumankauppaa että saat asiantuntevan myyjän kohdallesi, toivottavasti olet onnekas. Mua on mm. yritetty ahtaa liian pieniin kuppeihin ja liian isoon ympärysmittaan merittabran myyjän johdolla, ja vakuuteltu että hyvältä näyttää. Varastossa kun ei ollut mun kokoa ja myyjä yritti saada kaupan väkisin tehtyä.

Mulle on käynyt samat.

Vierailija

Lumingerieen voi maksaa nettipankissa ja palautus on maksutonta. Aspa heillä on myös hyvä ja kannattaa vaikka laittaa s-postia ennen kuin tilaa ja kysyä vähän vinkkiä minkälaista liiviä voisi kokeilla.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo kuulostaa siltä että myös käytössä oleva koko on aivan väärä. Mitkä on mittasi rinnan alta ja päältä ap?

Nyt mittasin uudestaan niin 70 102

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
https://www.lumingerie.fi/

Mutta tarkista kokosi heidän sivuiltaan, se saattaa olla eri kuin Changen ilmoittama. Toinen mitä suosittelen on englantilainen Bravissimo: http://www.bravissimo.com/[/quote]

Bravissimolle peukku multa! Lumingerieen en ollut tyytyväinen, mut nyt 3v bravissimosta tilannut.

Noi "changella on omat koot" "osta tavaratalosta" kommentit voit jättää omaan arvoonsa.

Vierailija

Suosittelen myös bravissimo tai figleaves nettikauppoja, vuosia olen ostanut sieltä, luottokortilla, ovat turvallisia. Tilaat useamman koon ja mallin ja palautat sopimattomat.
Zalandolla on myös "erikoisempia" kokoja, mutta suppeampi valikoima, mutta siellä palautus vielä helpompaa ja maksu vasta sen jälkeen kun olet päättänyt mitä otat.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat