Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkainen mies

Vierailija
09.01.2016 |

En oikein voi käydä missään omissa menoissa kuten kuntoilemassa tai shoppailemassa illalla, tai mies epäilee tapailevani muita miehiä. Ulkona voi kyllä käydä, jos on kavereita seurueessa "esiliinoina", mutta yksin epäilee heti. Ei huuda tai ole vihainen vaan on vetäytyvä ja lievästi murjottava sellaisen jälkeen. Kun surffaan täällä av:lla kännykällä, niin epäilee minun viestittelevän muiden miesten kanssa. En ole pettänyt eikä ole aikomustakaan. Onko tämä yleistä, onko muilla vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaako toi kyttääminen susta oikeasti normaalilta tai terveeltä. Onnea, pidä helmestäsi hyvää huolta.

Vierailija
2/4 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normikäytöstä ihmiseltä, joka itse on epärehellinen ja pettää. Tämä on niin nähty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna murjottaa, jos kerran aiheetta murjottaa. Tuollainen on henkistä väkivaltaa hänen taholtaan. Älä anna sen jatkua. Sinulla on oikeus käydä shoppailemassa, kuntosalilla, surffailla netissä jne.

Vierailija
4/4 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen käynytkin, välillä vaikka ei olisi ollut pakkokaan, ihan periaatteesta siksi, ettei ole hyvä luopua omasta vapaudesta. Siellä omassa menossa olosta menee kuitenkin nykyään osa ilosta pois, kun tietää valmiiksi, että kotiinpaluusta tulee taas sitä hiljaista torjuntaa. Mulla on herkkä omatunto ja olen helposti syyllistyvä, että jopa olen alkanut tuntea tekeväni jotain väärin, vaikka oikeasti en teekään.

Miehen suhteen potää myöntää, että häntä on petetty aikaisemmin parisuhteissa, joten tavallaan ymmärrän epäilyn. Varmasti sellainen jättää jälkensä ja tekee eäluuloiseksi. Tämä on ainoa kokemukseni suhteesta, joten en osaa arvioida normaalin ja haitallisen mustasukkaisuuden eroa. Ehkä ero on siinä, että tämmöinen henkisesti rajoittaa omaa vapauttani, ja se sitten ei varmaan ole tervettä enää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi