Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI roikutatte kaveripyyntöä Facessa??!

Vierailija
08.01.2016 |

Miksei voi painaa sitä hylkää nappia jos ei pitämänne henkilö pyytää teitä kaveriksi kun taatusti facebookissa käytte??!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joskus bongattua puhelimella ja jostain syystä en sillä apilla pysty(osaa) hylkäämään, vain hyväksymään. Enhän mä sitten aina muista koneella ollessa tarkistaa tilannetta.

Olen pahoillani.

Lähinnä hylkään, jos mua lähestyy mulle täysin tuntematon samaa ikäluokkaa oleva mies, jonkun kaverinkaveri... Muut hyväksyn, jos on tiet oikeasti ristenneet jossain vaiheessa elämää. Kyselen kuulumiset yv, jos ei vuoteen vastausta, niin pois.

Vierailija
22/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jäi roikkumaan koska jäin ihmettelemään että miksi sain kaveripyynnön naiselta jota en ole koskaan tavannut, serkun kaveri. Sinkkumiehenä jotenkin hankala poistaa naisten kaveripyyntöjä, mutta en näe niissä mitään pointtiakaan kun ei ole mitään aikaisempaa kontaktia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla eräs entinen työkaveri hyväksyi kontaktipyyntöni noin vuoden kuluttua siitä, kun olin pyynnön laittanut. Laitoin pyynnön siis ainoastaan kerran, en spämmännyt useilla pyynnöillä.

Samanaikaisesti tuon vuoden aikana hänellä kuitenkin omien kontaktien määrä nousi noin sadalla kontaktilla, mutta minua piti roikkumassa. En tiedä, että voiko jonkun tietyn pyyntö jäädä "pimentoon", kun kuitenkin selvästi käytti palvelua aktiivisesti. Sen verran valju olo jäi, että poistin hänet kontakteistani.

Tarkennus, että tässä kyseessä oli LinkedIn, mutta kun on näitä kontaktien tai kavereiden keruupalveluja, niin kommentoin silti.

Linkedin ei ole kavereiden keruupalvelu, jota taas fb on.

Vierailija
24/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän facebookia puhelimella ja joskus ihan random- kavereita, en ole heitä hyväksynyt tai pyytänyt kavereiksi, mutta jonain päivänä vain huomaan jonkin kaverinkaverin hyväksyneen tai tulleen kaveriksini.

Linkedin on sikäli neutraalimpi, että se on työkontakteja varten. On välillä semmoisia ihmisiä, että ei tekisi mieli hyväksyä, kun tietää esim. firman henkilöesitteen tai työtehtävien kautta kokemuksen ja linkedin onkin työkokemus yllättäin paisunut ihan eri sfääreihin. Mielestäni linkedin on vähän kuin työhakemus, joten sinne ei sopisi ihan paisutella mitä tahansa.

Vierailija
25/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

assiantuntija kirjoitti:

Käytän facebookia puhelimella ja joskus ihan random- kavereita, en ole heitä hyväksynyt tai pyytänyt kavereiksi, mutta jonain päivänä vain huomaan jonkin kaverinkaverin hyväksyneen tai tulleen kaveriksini.

Linkedin on sikäli neutraalimpi, että se on työkontakteja varten. On välillä semmoisia ihmisiä, että ei tekisi mieli hyväksyä, kun tietää esim. firman henkilöesitteen tai työtehtävien kautta kokemuksen ja linkedin onkin työkokemus yllättäin paisunut ihan eri sfääreihin. Mielestäni linkedin on vähän kuin työhakemus, joten sinne ei sopisi ihan paisutella mitä tahansa.

Kuka kissan hännän nostaa jos ei kissa itse. Valehdella ei tietenkään saa, mutta ne paisuttelijat yleensä saa haastattelupaikan.

Vierailija
26/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää roikuttaako joku kaveripyyntöä vai onko hän hylännyt sen?

Vierailija
27/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa pystyi ainakin ennen poistamaan lähettämänsä kaveripyynnön, kun kävi blokkaamassa pyynnön kohteen. Kun blokkauksen poisti, niin kaveripyyntö oli nollautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi