Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä päin myös kova vauvakuume..

14.02.2006 |

Ajattelin kirjoitella tälle palstalle, luin " vietejä" mitä tullut tälle sivulle ja " tunnistin itseni" teidän joukosta. Olen ensiksi käyttänyt e-pillereitä 1998-2003 ja sitten siirryin NuvaRing-merkkiseen ehkäisyrenkaaseen. Ehkäisy jäi sitten ns. " molepien tahdosta" pois 5.10. Säännölliset menkat ollut ehkäisyjen kanssa, nyt on NIIN hakusalla.. :( Ekat menkat tuli tasan 2 kk sen jälkeen kun ehkäisy jäi pois ja nyt oli kierto 43 päivää.. Mäkin tein heti raskaustestin silloin marraskuussa, toivossa että olisi tärpännyt, mutta negatiiista näytti :( Meillä on häät tulossa kesäkuussa, joten jos nyt tärppäisi niin masu ei olisi kovinkaan iso, että mahtuu pukuun. Nyt vaan odottelen, että tuleeko niitä menkkoja, ja TOTTAKAI toivon että ei tulisi ja testi näyttäisi positiivista!! :) Unissa olen tehnyt testejä ja olleet positiivisia, olisiko se joku enne??

Olisi kiva saada juttuseuraa täältä, joten kirjoitelkaahan!! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kiva porukka Ensikoissa, tervetuloa pinoutumaan kanssamme! Oma pino löytyy melkein joka päivälle (esim. tänään " Ensikoiden ystävänpäivä" ).

T. Diotima (jolla kanssa kierrot sekoilee :) )

Vierailija
2/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sivun, että pääsen jutustelemaan?? Kauanko olette yrittäneet vauvaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikot pinoutuu tällä palstalla. Eli siis keskutelun avauksena on aina Ensikot. :)

t. Kinttunen Haaveilijoista

Vierailija
4/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa noi aloitukset [color=green]♥~ENSIKOT~♥ 14.2.[/color] joka on meidän esittelypino niin opit meitä tuntemaan vähän

ja [color=green]~*~*~ENSIKOIDEN YSTÄVÄNPÄIVÄ~*~*~[/color] jonka alla käydään tänään keskustelua. Tule sinne kirjoittelemaan! Toiset meillä kirjoittele aktiivisemmin, toiset harvemmin, mutta kaikki mahtuu mukaan!

Esittelypinosta löydät nimimerkkien kohdalta aloitusajankin. Meillä on puoli vuotta yritystä takana, johon mahtuu vaan 5 kiertoa, kun kierrot tahtovat venyä aika pitkiksi.

Tässä kierrossa olin juuri tutkimuksissakin, että ovuloinko ollenkaan tai onko jotain muuta häikkää, kun ei hormonikuureillakaan ollut noihin kieroihin vaikutusta. Tuloksia odotellaan.

Vierailija
5/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa noi aloitukset [color=green]♥~ENSIKOT~♥ 14.2.[/color] joka on meidän esittelypino niin opit meitä tuntemaan vähän

ja [color=green]~*~*~ENSIKOIDEN YSTÄVÄNPÄIVÄ~*~*~[/color] jonka alla käydään tänään keskustelua. Tule sinne kirjoittelemaan! Toiset meillä kirjoittele aktiivisemmin, toiset harvemmin, mutta kaikki mahtuu mukaan!

Esittelypinosta löydät nimimerkkien kohdalta aloitusajankin. Meillä on puoli vuotta yritystä takana, johon mahtuu vaan 5 kiertoa, kun kierrot tahtovat venyä aika pitkiksi.

Tässä kierrossa olin juuri tutkimuksissakin, että ovuloinko ollenkaan tai onko jotain muuta häikkää, kun ei hormonikuureillakaan ollut noihin kieroihin vaikutusta. Tuloksia odotellaan.

Vierailija
6/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä tää kone sekoilee! Ei nimittäin ollut eka kerta, kun mulle käy näin... Enkä tunnusta, että vika olisi käyttäjässä! ;)