Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finniä pukkaa toisen perään! (Ällövaroitus)

Vierailija
08.01.2016 |

Olen niin kyllästynyt. En varsinaisesta aknesta ole kärsinyt, en ainakaan sellaisesta, jossa koko naama olisi täynnä näppyjä.

Parin vuoden ajan on kuitenkin AINA ollut vähintään kaksi ihonalaista pattia naamalla, jotka ennemmin tai myöhemmin muodostuu märkäpäiksi. Kun nää häipyy pois, tulee kaksi tilalle toisiin kohtiin!!!!

Moni sanoo, ettei saisi puristella finnejä, mutta puristinpa nyt kaksi poskiltani, kun ne muuten möllöttäisi tuossa viikon jos toisenkin ja kun katoavat, niin tilalle tulee joka tapauksessa uusi toiseen paikkaan naamalleni.

Ensin tulee kovalla paineella mätää poks-äänen kera, mutta näissä finneissä on mukana myös se mustapäiden sisällä oleva kovettunut tali. Onko nää nyt sitten jotain tulehtuneita mustapäitä vai? Miksi näitä tulee edellisten mentyä uusia uusiin paikkoihin? ):

Itsetunto on hyvin alhaalla poskissa olevien arpien takia ja iho on muutenkin kirjava siltä alueilta. Otsa on ihan sileä. Lisäksi mulla on aika paljon mustapäitä, jotka tosin huomaa vasta silloin, kun menee ihan lähelle peiliä. En käytä meikkivoidetta, koska omalla kohdalla se vain pahentaa tilannetta - kokemusta on -, mutta en silti voi katsoa itseäni peiliin yökkäämättä. Muuten olisin hyvin nätti, ellen jopa kaunis, mutta ruma iho pilaa kaiken.. Masentaa katsoa ystäviäni, jotka selättivät iho-ongelmansa jo aikaa sitten, kun minä vielä painin niiden kanssa..

Molemmissa poskissa yksi ja oikealla puolella leuan lähettyvillä yksi tuollaista paukaumaa.. Poskista puristin alkavat paukamat pois, leuassa olevasta en saanut mitään irti..

Auttaako näihin joku lääke? Juon vettä yli 2 litraa - olen kuurin aloittanut joskus marraskuussa -, syön sinkkiä 30mg (tiedän, yli sallitun määrän), otan aamuisin yhden lusikallisen kookosöljyä aamupalan yhteydessä, hirveästi syön kasviksia enkä juo maitoa.

Aamuisin pyyhin kasvot Eucerin alkoholittomalla kasvovedellä ja tällä hetkellä putsaan kasvoni jollain Lumenen emulsiolla iltaisin. Käytän jotain kasvoöljyä, jossa on mm. arganöljyä, avocadoöljyä + arpiin laitan Bepanthenin sitä arpigeeliä.

Kiitos avustanne, mikäli saan jotain neuvoja jolla muuttaa tapoja..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii, apua! ):

Ap

Vierailija
2/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa että jos iho on syvältä tulehtunut, eli tulee noita ihonalaisia paiseita kannattaa hoito aloittaa kosmetollgilla. Itse kärsin iho-ongelmista vuosia ja vasta kosmetologilla käynnit aloittivat ihon parantumisen. Tosin niissäkin löytyy eroja...oma kosmetologini puhuu ihon mekaanisen puhdistamisen puolesta. Omalla kohdalla se toimii. Nykyään pärjään kotihoitotuotteilla ja käyn muutaman kerran vuodessa puhdistuttamassa ihoni. Hyvin toimii!

Jos sinulla on ongelmaiho kannattaa varmistaa että hoitotuotteet sopivat sinulle. Voivat muuten oikeasti pahentaa tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ollut edes ällö kuvaa?

Vierailija
4/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkärille mars!

Kosmetologit poistavat oireita eivätkä itse ihosairautta.

Kyse saattaa olla hormonaalisesta aknesta, eikö puutteellisesta puhdistamisesta yms. Lääkäri voi määrätä reseptillä saatavia lääkevoiteita jotka oikeasti hoitavat ihosairautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän