se tunne kun tunaroit koiran kakkapussin kanssa
ja joudut kulkemaan pakkasessa paskainen käsi paljaana
Kommentit (11)
Voi yök. Ei onneksi ole talvella tapahtunut mulle. Viimeksi kesällä ja puro vieressä.
Avaatko minulle koirattomalle, miten tuo tunarointi esimerkiksi tapahtuu? :)
Noh, koira tekee isot kakat maahan. Kakkapussi ei aukea kunnolla. Et saa kakkaa kunnolla siihen sisään ja kätesi tuhriintuu. So simple.
Vierailija kirjoitti:
Avaatko minulle koirattomalle, miten tuo tunarointi esimerkiksi tapahtuu? :)
Minulle on sattunut muutaman kerran viallinen pussi. Aukaistessa on revennyt ja siinä sitten kävi vähän hassusti... tai sitten torttu on suuri eikä oikein sovi pussiin. :|
Mitä, ettekö te laita kättä pussiin ja sitten käännä sitä, kun kakka on pussissa. Mä olen kerännyt 17 vuotta koirankakat pussiin ja onneksi en ole koskaan kättä sotkenut.
Mulla oli kerran kakkapussissa reikä pohjassa. Huomasin tämän vasta kun sitä itseään oli sormessa ja takin helmassa ja pökäleet kengillä. Onneksi älysin tarkistaa loput pussit, koko rulla oli viallinen.
Joo. Tosi kiusallista. Aina kotiin tultua on pitänyt mennä sit saunan taa. Siellä on nyt 10 ristiä. Tää nykynen on aika pieni piski. No, hauhau sulleki, mun oma kultu! Auta armias, jos se jossain vaiheessa järjestää meikän samanlaiseen piinalliseen tilanteeseen...
Vierailija kirjoitti:
Mitä, ettekö te laita kättä pussiin ja sitten käännä sitä, kun kakka on pussissa. Mä olen kerännyt 17 vuotta koirankakat pussiin ja onneksi en ole koskaan kättä sotkenut.
Totta kai käsi pussiin ja kääntö, mutta shit happens. :D
Mulla myös tapahtunut koska viallinen pussi. Onneksi oman koiran kakka ei ole niin ällöttävää. Mutta jos joutuu toisen koiran kakkaa käteen, se vasta ällöttävää onkin. On tapahtunut.
Tuttu tunne.