Kirjoita ärsyttäviä kommentteja tyyliin "kone ne pyykit pesee"
Kommentit (77)
Ulkoilu säässä kuin säässä on vain pukeutumiskysymys.
Höpöhöpö, jota täällä näkee. Useinmiten perään kommentointia tyylin minä kyllä tiedän.
Se oli vain väärinkäsitystä (kun jää valheesta kiinni).
Exäni teki sitä ja tätä! (oisko aika jättää exän arvostelu, nimittäin ei enää kuulu sulle)
Mahassa ne kuitenkin menee sekaisin.
Se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu.
Työkkärissä vuosia takaperin totesin, että työttömyys ja tulokseton työnhaku alkaa masentaa enkä oikein jaksaisi enää mitään, varsinkaan työnhakua. Siis totesin vaan, että en ihan oikeasti jaksaisi, vaikka teenkin.
"Jaksoithan sä tulla tännekin!" + "Ei sua kukaan tule kotoa hakemaan!" + "En minä voi sinulle työksi muuttua!"
J***lauta kaikki samalta naiselta kymmenen minuutin sisällä! Ja sen voin sanoa, että työllistymiseni ei ollut MILLÄÄN tavalla hänen tai kenenkään työkkärin tyypin edesauttamaa!
Siitä se näkö sitten äkkiä huononee kun ekat lukulasit ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Työkkärissä vuosia takaperin totesin, että työttömyys ja tulokseton työnhaku alkaa masentaa enkä oikein jaksaisi enää mitään, varsinkaan työnhakua. Siis totesin vaan, että en ihan oikeasti jaksaisi, vaikka teenkin.
"Jaksoithan sä tulla tännekin!" + "Ei sua kukaan tule kotoa hakemaan!" + "En minä voi sinulle työksi muuttua!"
J***lauta kaikki samalta naiselta kymmenen minuutin sisällä! Ja sen voin sanoa, että työllistymiseni ei ollut MILLÄÄN tavalla hänen tai kenenkään työkkärin tyypin edesauttamaa!
Tästä puuttui enää lausahdus: Mä oon vain töissä täällä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Tätä mä olen aina ihmetellyt. Jos tulee aiheetta syytetyksi, niin pitäis olla vain hiljaa, vai? Yhtä hyvä tilanne kuin keskiajan noidalla. Köytettynä järveen, jos hukkuu, on viaton.
Ja toisaalta vaikeneminen on myöntymisen merkki. You simply can't win.
Vierailija kirjoitti:
Siitä se näkö sitten äkkiä huononee kun ekat lukulasit ottaa.
tai: Menee silmät pilalle, kun katsoo teeveetä noin läheltä... tai Menee silmät pilalle kun lukee noin hämärässä.
Ei saa valittaa helteistä, pitää nauttia silloin kun niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ei ole sairaus.
Arvaa tekikö mieli tappaa jokainen, joka sanoi näin, kun makasin raskauden puolesta välistä asti ennenaikaisuuden riskin takia. Vähän tekee mieli vieläkin, vaikka lapsi on jo 2,5v.
tai: Ei haukku haavaa tee.
Vierailija kirjoitti:
Mahassa ne kuitenkin menee sekaisin.
Se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu.
Sääli on sairautta.