Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeeee nyt se alkaa, Voice of Finland! ! Kuka katsoo?

Vierailija
08.01.2016 |

Ahhh olispa hyviä laulajia

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinhän siinä kävi et paras viimeisenä :D

Vierailija
62/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks mun telkkarissa tai kuulossa vikaa mut mun mielestä toi vika lauloi tosi töksähtelevästi? Lauloi paremmin mun mielestä niillä klipeillä mitkä näytettiin edelliseltä kaudelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho tuo bb-Iida (?) myös tuolla, näkyi että mitä on tulossa. Voi olla dramaattinen esitys luvassa :D

Vierailija
64/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks mun telkkarissa tai kuulossa vikaa mut mun mielestä toi vika lauloi tosi töksähtelevästi? Lauloi paremmin mun mielestä niillä klipeillä mitkä näytettiin edelliseltä kaudelta.

Tuo oli joku sen oma more is more versio

Vierailija
65/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotensakin rseestä että sinne menee edellisten kausien laulajia uudestaan.

Vierailija
66/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niinhän siinä kävi et paras viimeisenä :D

Tämä oli vitsi...

Vierailija
67/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Steve käy samalla kuntosalilla kuin mä. :D Älyttömän pitkä äijä, olen ajatellut hänen olevan koripalloilija.

Onko tämä Steve Ohiosta ?

Vierailija
68/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt oikein yhtään tuosta Kertusta. Ihme että valmentajat noin innostuivat.

Vierailija
69/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin tuohon markoon <3 tuu laulamaan mulle

Niin mäkin!

Vierailija
70/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markolla on täällä jo fanikerho. :)

Vierailija
71/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahh se Kerttu! Lauloi hyvin ja ihan mielettömän kaunis!

Ymmärrän kyllä, että palstan läskiperseet kadehtii.

Vierailija
72/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Marko se masennuksesta puhunut pianonsoittaja? Sori vaan, mutta tuli vähän pelimies-fiilikset hänestä. Yrittää vedota naisiin tuomalla esiin, kuinka minä olen tällainen elämän kolhima muusikko :3 Ei sillä, ettenkö uskoisi hänen oikeastikin kärsineen masennuksesta.

Vierailija
73/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Marko se masennuksesta puhunut pianonsoittaja? Sori vaan, mutta tuli vähän pelimies-fiilikset hänestä. Yrittää vedota naisiin tuomalla esiin, kuinka minä olen tällainen elämän kolhima muusikko :3 Ei sillä, ettenkö uskoisi hänen oikeastikin kärsineen masennuksesta.

Mä olin jo myyty ennen kuin hän edes oli puhunut masennuksestaan :D

Vierailija
74/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se naisia iskemässä tuolla ollut? :D

Vierailija
75/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattositte hyvät ihmiset jotain kehittävää, tollanen paska mädättää aivot.

Vierailija
76/100 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä mukana jo se Sara Forsbergin sisko? Yksi tyttö oli ainakin hyvin samannäköinen.

Vierailija
77/100 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pelleilyä taas. kolmas tippui kun ilmeisesti esitti kappaleensa siinä vaiheessa kun noille kultakorville ei enää kelvannut mikään. nämä ohjelmathan ei näytä noita esitysjärjestyksessä eli voi olla että avoimia paikkoja ei juurikaan ollut enää tuossa vaiheessa. 

hauskasti laitettu se neljäs siihen perään, pari kääntyi heti kappaleen alussa kun se vielä kuulosti aika siedettävältä, sitten se rääkäisi ne "korkeat" äänensä ja muita ei kiinnostanut kääntyminen enää pätkääkään. katsomossa kuitenkin meinasi kahvit lentää ruudulle

Vierailija
78/100 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi saanut olla paremman näköisiä miehiä laulamassa.Muistelen Kirkaa, Dannya ja sitä aikaa.Kattokaapa googlesta

Vierailija
79/100 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jo myyty ennen kuin hän edes oli puhunut masennuksestaan :D

Samoin! :D

Vierailija
80/100 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusikotkin ovat aivan tavallisia ihmisiä ja voivat masentua siinä missä muutkin ihmiset.

Ja minä tiedän Markon ja on oikeassa elämässä vieläkin sympaattisempi kuin mitä tuli televisiosta nähtyä. Aika vaatimaton tyyppi eikä yritä tuoda itseään mitenkään esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä