Jeeee nyt se alkaa, Voice of Finland! ! Kuka katsoo?
Kommentit (100)
Näyttää ihan Jennifer Anistonilta tämä Hetken tie on kevyt -Lilja!!!!
Kamala ku tää viimosin oli huono
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Ville ollut aiemmin idolsissa? Onko se ollut nainen? Ei aataminomenaa.
Ei ole ollut nainen, musta kuulostaa vaan homomieheltä, mutta voi olla että olen tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tämä on nainen mutta tämä olikin tämä tyyppi :D
Onko tää jo toinen vai kolmas kerta tälle tyypille näissä kisoissa? Vai oliko ennen ensimmäistä yritystään jossain Idolsissa?
Meinasin tulla sanomaan samaa, muistelisin et 2 kertaa idolsissa ollu :D ja muistaakseni on ruotsalainen joka ei ruotsissa pärjänny niin piti tulla tänne koittamaan......
http://www.iltasanomat.fi/idols/art-1288336131926.html muistin oikein :D
Vierailija kirjoitti:
Kamala ku tää viimosin oli huono
No, valmentajansa kanssa samaa kastia
Aloin katsomaan, mutta ärsytti pitkät mainoskatkot joita tungetaan joka väliin niin paljon, että lopetin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Jep, nenä! Sukunimikin oli sen tyyppinen, että oiskohan toinen vanhemmista kreikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nenä! Sukunimikin oli sen tyyppinen, että oiskohan toinen vanhemmista kreikkalainen.
Ja ruotsin kuninkaallisille sukua leukansa puolesta
Harmi, että monella kuluneita biisivalintoja. Kun nää "Hetken tie" ja "Wicked Game" -versiot on kuultu reilut 20 vuotta, niin kaipaa jotain tuoreempaa.
Villellä on kyllä mahtava ääni ja laulutaito, onnea hänelle!
Tää Steve käy samalla kuntosalilla kuin mä. :D Älyttömän pitkä äijä, olen ajatellut hänen olevan koripalloilija.
Vierailija kirjoitti:
Villellä on kyllä mahtava ääni ja laulutaito, onnea hänelle!
Ääni ok, mutta tyyppi on habitukseltaan liian neiti, nähnyt hänet monta kertaa Tukholmassa.
Rakastuin tuohon markoon <3 tuu laulamaan mulle
Vierailija kirjoitti:
Kovat oli luulot pikkulikalla
Niin oli. Selkeesti oli ihan varma jatkoonpääsystä. Ois varmaan päässytkin eri biisivalinnalla...
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin tuohon markoon <3 tuu laulamaan mulle
Joo oli niin sulonen mies, harmi kun ei päässy jatkoon :(
Tämäkin hämmentävää, että edellisten kausien kilpailijat ovat mukana taas.
Tosin tästä kattauksesta juuri nyt esiintyvä nainen on selkeästi paras. Vaan johan hänellä on ilmeisimmin aiemmat kisat alla.
http://www.iltasanomat.fi/voice-of-finland/art-1452235577921.html Voiii kiesus, pitääkö nyt joka asiasta vääntää uutista!
Tämä barbie on tämmönen "seksikäs" karaokelaulaja