Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuitenkin naissiivoojat käyvät ihan yleisesti miesten puolella.

Kommentit (14)

Vierailija

Uh, kyllä mua ainakin kuumottais varsinkin jos ois siivoojana joku ihana nappisilmä. Voisin rasvailla ihoani oikein huolella ja pyllistellä... luoda katseita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uh, kyllä mua ainakin kuumottais varsinkin jos ois siivoojana joku ihana nappisilmä. Voisin rasvailla ihoani oikein huolella ja pyllistellä... luoda katseita...

Miehen työ.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa, että useimmat miehet työssään ollessaan tuskin tuollaiseen käytökseen juuri kiinnitäisivät edes sen kummemmin huomiota. Ja jos jostain syystä kiinnittäisivät, niin useimmat ajattelevat naisen olevan ennemminkin jotenkin päästään vajaa kuin että miehet sellaisesta käytöksestä innostuisivat.

Pukuhuoneen nainen

Joo-o, kyllä saa. Olen ollut tilanteessa ,jossa miessiivooja tuli sisään (no hehe, tuli siis sisään naisten pukuhuoneeseen). Oli nuori kaveri ja tosi nolon näköine, silmät lattiassa luuttusi. Voi raukkaa, sääliksi kävi.

Vierailija

Tuskin se naissiivojakaan nauttii miestenpuolella käynneistä. Siivosin opiskelijana poliisilaitosta, ja kyllä se oli lähinnä kiusallista ja noloa siivota pukuhuoneita ja suihkutiloja. Katse maassa kuljin, vaikka näin korkeintaan pyyhe lanteilla olevia miehiä. En tietenkään tunkenut suihkuja siivoamaan, jos kuulin, että joku oli siellä.

Vierailija

Harvempi mies taitaa siivojaksi päätyä, suomalaiset naisetkin nykyään harvemmin. Kyllähän näissä on ainakin täällä sivistyneessä maanosassa kyllä siivojat yleensä ilmoittavat tulostaan, ainakin juuri silloin kun kyseinen siivoja on eri sukupuolta. Noin kyllä ainakin itse toimisin, vaikka mitään yleistä ohjeistusta ei olisi.

Ja tuota, jos näin miehenä siivoaisin naisten puolella uimahallia, sanotaanko ettei ne teidän tissit ja tussut nyt niin paljoa kiinnosta. Jos vielä joku alkaisi levittelemään niin kyllä sen pyrkisi vaan ohittamaan ja ihmettelemään että mitäs ihmettä nyt taas.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat