Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko rakkauden kielet teillä?

Vierailija
08.01.2016 |

Ootteko tunnistaneet omat/kumppanin rakkauden kielet? Onko ne auttaneet teidän suhteessa ja rakkauden osoittamisessa? (Rakkauden kieli, eli tapa jolla parhaiten vastaanottaa rakkautta/tuntee itsensä rakastetuksi. Testi: http://anna.fi/suhteet/parisuhteessa/rakkauden-kieli-testaa-miten-rakas…)

Olen sinkku ja kuhan pohdiskelen näitä asioita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuo kielijuttu oli suhteen muuttava asia :) joskus tuntu että toinen ei rakasta vaikka puhui toista, kunnes tajuttiin että olimme siihen asti osottaneet rakkautta "ohi".

Oma kieleni on fyysinen kosketus ja vaikka se ei miehellä olekaan sama, niin se on päättänyt koskettaa arjen keskellä. Tekee kyllä niin hyvää. Samoin miehelle on tärkeää rohkasun sanat ja niitä haluan myös sanoa. Eli ei oo meidän kohdalla huuhaata, vaan pitää rakkauden vireänä. :)

Vierailija
2/7 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Emme ymmärrä toisiamme. Täytyy varmaan opetella tuollainenkin kieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä sen huomaa jos toinen ei ole osottanut toiselle rakkautta sillä toisen "tyylillä". Silloin itellä ainakin on sellanen tyhjä olo toistakin kohtaan. Sitte taas kun muistaa osottaa niin tulee rakastettu olo ja haluaa tehdä toisellekkin hyvää ihan erilailla.

Musta tuntuu että monet naiset ajattelee että ei niiden mies rakasta eikä vietä aikaa perheen kanssa, se vaan käy töissä kaiket päivät ja tekee muitakin hommia. Mutta mitenköhän se mies sen ajattelee? Saattaa ajatella tekevänsä just oikein ja nainen tulkitsee väärin. Ei toki kaikilla näin, mut pointtina et näistä asioista kannattaa keskustella. T.nainen itsekin

Vierailija
4/7 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nopeasti ja huvikseen tuon ja sain eniten kaveripisteitä.

Vierailija
5/7 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan hyvin erilaisia noissa asioissa mieheni kanssa. MInä olen tuon testin mukaan kaveri/arjen jakaja, mies taas on romantikko, puhuja ja koskettelija. Mutta kyllä me ollaan alusta asti ymmärretty toisiamme ja erilaisuuttamme varsinkin hyvin. 

Vierailija
6/7 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita kieliä että toinenko vain ostelis kaikkea eli haluis lahjoja ja toinen sitä perusparisuhteen liimaa seksiä ja kosketusta läsnäoloa. miten noita voi verrata. harva parisuhde ja lasten teko onnistuu muilla kielillä kun yhtymällä. kuitenkin parisuhteet muodostuvat vietin voimalla vaikka olisikin ensin kaveri

Vierailija
7/7 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut testiä, mutta mun mies hieroo käsirasvaa mun käsiin joka ilta nukkumaan mennessä, ja minä laitan hänelle teen hautumaan, kun tiedän että hän kohta haluais teetä. Mulle tämä on rakkauden kieltä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan