Salasuhde loppui, tuli avioero, työpaikka vaihtui
On siis ollut aikamoinen viime vuosi. Ei järkevän ihmisen tekoja ollenkaan.Mistä aloitan henkisen kasvuni?
Kommentit (6)
nikku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis ollut aikamoinen viime vuosi. Ei järkevän ihmisen tekoja ollenkaan.Mistä aloitan henkisen kasvuni?
Aloita omien virheiden myöntämisestä.
Siitä on hyvä lähteä liikkeelle :) ajattelin ottaa paperia ja kynää ja piirtää aikajanan ja miettiä mitä kurjuuksia ja miksi olen tehnyt.ap
Exäni veti saman kuvion, mutta hänellä ei ole enää työpaikkaa ollenkaan ja mielenterveys järkkyy, joten olet mielestäni ihan hyvässä tilanteessa. Nokka pystyyn ja uutta elämää omista virheistä jotain oppineena rakentamaan
Tapahtunut mikä tapahtunut. Älä jää jauhamaan menneitä, vaan jatka eteenpäin, päivä kerrallaan!
Ihan hyvin tunnustit jo avausviestissä henkisen kasvun tarpeen joten asiat varmasti järjestyvät! Miten ajauduit salasuhteeseen ja miten se kuvio romahti, kerrotko vähän?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin tunnustit jo avausviestissä henkisen kasvun tarpeen joten asiat varmasti järjestyvät! Miten ajauduit salasuhteeseen ja miten se kuvio romahti, kerrotko vähän?
Luulin että se paikkaa koloa, joka tuli kun läheisyys kotoa puuttui. Kyllähän se aluksi oli kivaa..kunnes tajusi että siinä sitä varatun miehen tyhjennyskenttänä ollaan. Mulla tuli vaan niin paha olo siitä..en ollut itselleni rehellinen. Salaukko ei millään uskonit että haluan erota..hän halusi jatkaa liitossa koska ei halunnut kolmen lapsen kokevan eroa. Itse otin avioeron.
Aloita omien virheiden myöntämisestä.