Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kissani tietää että olen hereillä?

Vierailija
08.01.2016 |

Meillä on makkarin ovi auki aina ja kissa saa vapaasti kulkea huoneissa. Se ei ikinä herätä keskellä yötä vaan antaa nukkua. Samalla sekunnilla kun herään, se hyppää sänkyyn puskemaan. Joskus olen herännyt, maannut hiljaa paokallani ja pitänyt silmiä vielä kiinni pystymättä huijaamaan kissaa.
En siis puhu, haukottele, avaa silmiä tai liiku kun herään.
Mistä kissa voi silti tietää olenko hereillä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu :D kolme kissaa, joista yksi tykkää nukkua pitkään, mutta kahdella on jokin ihme tutka, jolla ne huomaavat, kun herään.

Vierailija
2/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat kuorsaamisen. Äläkä väitä ettet kuorsaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat tietää asioita joita me ei tiedetä

Vierailija
4/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengität varmaan jotenkin eri tavalla, vaikka et kuorsaisikaan? Odottaako kissa samassa huoneessa heräämistä vai juoksee paikalle jostakin muualta?

Vierailija
5/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitysrytmi muuttuu.

Vierailija
6/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kuulee hengityksestäsi, nukutko vai et. Nukkuva ihminen hengittää eri tavalla. Minulla on kissa, joka käy nukuttamassa minut iltaisin (kehrää tyynyn vieressä) ja lähtee pois, kun nukahdan. Havahdun unesta hetkeksi ja kuulen kissan laskeutuvan parvisängyn tikkaat alas.

Vierailija
7/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen hengittää eri tavalla nukkuessa ja hereillä. Lisäksi ennen heräämistä ihminen saattaa vähän pyöriä ja liikkua, ja kissa huomaa näistä asioista, että olet heräämäisilläsi :)

Vierailija
8/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vahtii että millon heräät.

Vierailija
9/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengität varmaan jotenkin eri tavalla, vaikka et kuorsaisikaan? Odottaako kissa samassa huoneessa heräämistä vai juoksee paikalle jostakin muualta?

Vaikea sanoa, mutta aika pieni asuntomme on. Ei ole itä- ja länsisiipeä.

Tämä on vaan mysteeri!

En oikein tuohon kuorsaamiseen usko, mutta hengittää saatan tietysti eri tavalla.

Kissa kuitenkin tietää heti kun herään, vaikka esittäisin nukkuvaa.

Vierailija
10/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama :D Mä olen tullut siihen tulokseen, että jotenkin pyöriskelen/liikehdin ennen heräämistä ja kisu tietää siitä.

Vierailija
11/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalla on tarkka kuulo, ja hengityksesi rytmi muuttuu. Minäkin tiedän, milloin mieheni on sohvalla nukahtamaisillaan, koska hengityksen rytmi muuttuu, vaikka ei vielä kuorsaa.

Vierailija
12/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aamu-uninen kissa nukkuu sängyn jalkopäässä, kaksi muuta juoksevat paikalle. Kaikki kolme ovat sängyssä, kun menen nukkumaan, mutta kaksi siirtyy yön aikana ilmeisesti olohuoneeseen nukkumaan.

t. Eka vastaaja

Vierailija
13/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kissat näkevät jotain mitä me ihmiset emme näe.

Vierailija
14/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jännää kun mun kissa herättää mut joka aamu samaan aikaan. Valehtelematta suurin heitto tässä asiassa on ollut puoli tuntia.

Vierailija
15/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisessa egyptissä kissoja palvottiin jumalina, kristityt vainosivat noitina ja polttivat roviolla.

Aina on tiedetty, että kissassa on jotain henkistä, jotain mikä ei ole tästä maailmasta.

Vierailija
16/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on niiiin ihania!!!

Vierailija
17/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kissa, joka käy nukuttamassa minut iltaisin (kehrää tyynyn vieressä) ja lähtee pois, kun nukahdan. Havahdun unesta hetkeksi ja kuulen kissan laskeutuvan parvisängyn tikkaat alas.

Kuulostaa kivalta :)

Vierailija
18/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elaimet huomaavat paljonkin asioita. Oma koirani tietaa aina jos olen surullinen, silloin se kavelee luokseni eri tavalla, rauhallisemmin ja hitaammin kuin normaalisti ja paa alempana minua katsoen. En tieda tietaako se jos olen hereilla tai nukkumassa, ei ainakaan valta jos tietaa.

Hevoset huomaavat jos olet jannittynyt, pelokas tai muuten vain epavarma. Ne alkavat silloin pomottaa ja olla royhkeita. Olin itse jannittynyt kun hain uutta hevosta karsinasta, tunnettua potkijaa. Hevonen huomasi heti ja yritti paasta tilanteen pomoksi: nojasi seinaan kun halusin toiselle puolelle eika meinannut liikkua, lahtiessani boksista puski minut ulos paallaan ja suitsiessa nosti paansa niin ylos etten yltanyt tarttua siihen.

Elaimet ovat ihmeellisia!

Vierailija
19/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoaaltojesi taajuus muuttuu.

Vierailija
20/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat koirat tietää, ei siinä ole mitään sen kummempaa kuin että eläimet reagoi herkemmin. Hengitys muuttuu, ehkä myös liikehdin eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi