APUA mikä mulla on?!! (ällötysvaroitus)
Eli mulla on yleensä kellontarkat menkat ja ne on nyt myöhässä 4-5 päivää. Ei viittauksia että olisivat tulossakaan.. Menkkakipu on mulla _aina_ alaselässä, koskaan ei ole vatsassa tuntemuksia. Nyt ollut kaksi päivää häpyluun yläpuolelta arka ja alavatsan seutu aikalailla kipeä.
Olen aloittanut hiljattain semmosen lääkkeen kun deprakine, en tiedä voiko tämä nyt johtua siitä.
Raskaustestin olen tehnyt (erityisen herkkä ja tänä aamuna), joka näytti negatiivistä.
Nyt äsken mulla tuli saunassa istuessa iso, kirkas limamöykky. Koskaan ei oo tämmöstä ollu!
Jotenkin kun tuossa lääkkeessä lukee että voi aiheuttaa munasarjoihin jotain niin pelottaa :(
Kommentit (5)
Kysyn jos jollain ois kokemuksia, pahimpaan paniikkiin.
ap
Deprakine saattaa joillain naisilla aiheuttaa munasarjojen monirakkulaisuutta... tää on ihan muistista heitettyä, jos meni termit väärin, älkää lynkatko :D Mikä on hiljattain? Viikko vai kuukausi sitten? Jos menkkakivuista tulee kivuliaampia, niin pikapikaa gynelle ja deprakine katkolle? Lääkäri on kuitenkin se oikea osoite :)
-depraa syövä
Kuukauden olen syönyt kyseistä lääkettä.
Kiitos vastauksesta, pitää kattoo viikonlopun yli ja olla sitten yhteydessä lääkäriin.
Katkolle en vois oikein lääkettä laittaa, oli niin inhottavat sivuvaikutukset (ja on yhä) niin en jaksaisi alusta! migreenin estoon siis syön.
Mutta tosiaan lääkäri varmaan osaa sanoa :)
ap
Miks sä täältä näitä kysyt, mene gynelle.