Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kieltää ex-miestä hankkimasta huonetta etälapselle

Vierailija
07.01.2016 |

Pakko oli aloittaa uusi ketju, jonka vois kyllä nimetä "näinkin hulluja ex-puolisoita löytyy". Nimittäin meidän tilanteemme oli päinvastainen kuin tässä eräässä ketjussa.

Muutimme isompaan asuntoon ja etälapsi sai oman huoneen. Siitäkös miehen ex sai raivarin. Lapsella on Vain Yksi Koti ja se on lähivanhemman luona. Isänsä luona lapsi käy vain vierailulla (jos se sattuu lähivanhemmalle sopimaan).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mieluummin ketju: hulluinta mitä lähivanhemmat on kieltäneet/vaatineet/tehneet/sanoneet. Se ois hyvä.

Näitä lukiessa tulee samalla hyvä ja paha mieli. Hyvä tajutessaan, ettei ole yksin joutuessaan olemaan tekemisissä hullun kusipään kanssa. Huono siksi, että käy sääliksi kaikkia (varsinkin lapsia) jotka joutuu olemaan.

Vierailija
2/4 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten teenkin! Multa löytyy esimerkkejä monta sivullista, jos joku vaan tahtoo lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on outoa :D

Itse (lähiäiti) asun taaperon kanssa kaksin kaksiossa (toistaiseksi samassa huoneessa) ja ex (etäisä) asuu avopuolisonsa kanssa kolmiossa, lapsella siis on siellä oma huone. Sinänsä ei liikuta minua suuntaan tai toiseen, kunhan lapsella on hyvä olla siellä(kin) - kuten onkin.

Pääasiallinen koti on tämä koti, missä olemme kirjoilla ja pääasiallisesti asumme, mutta ei se isän koti ole sen vähempää koti lapselle - vaikka sitä kutsutaankin että "menee iskälle". Yhtä tervetullut (luojan kiitos!) lapsi on sinnekin kuin minunkin luokseni.

Vierailija
4/4 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun kaveri ei sietänyt yhtään sen ex miehen lasta sen edellisestä liitosta.. Mut se olikin vähän sekopää, ei sillä tavalla aikuinen ihminen käyttäydy et ei pysty hallitsemaan omia tunteitaan.