Silittääkö miehesi ikinä hiuksiasi?
Tää on hassua mutta on alkanut haittaamaan muun hellyydenpuutteen ohella. Ihminen niinkuin muutkin eläimet tykkäävät silityksestä ja varsinkin kun päänahkaa ja hiuksia hivelee, se tuntuu hyvältä. Oma mies on onnessaan kun kampaan sen hiuksia tai muuten silittelen päätä. Mutta se ei ikinä vastaa palvelukseen.
Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä eikä se ole ikinä koskenut mun hiuksiin. Ja mun hiukset on aina puhtaat, tuoksuvat hyvälle, paksut ja vähän vaikea niitä on olla huomaamattakaan kun ne ulottuvat yli puolenselän. Ymmärtäisin jos olisi vaikka lyyyyhyt poikatukka mutta kun ei.
No, en halua aloittaa tästä henkilökohtaista keskustelua aiheena hiukseni vaan kysyn, silitteleekö/kosketteleeko miehesi sinun hiuksiasi?
Kommentit (25)
Kyllä silitteli. :'( Ero päällä, joten otsikko aiheutti itkukohtauksen. Mut tää on tätä elämää.
Toivottavasti seuraavakin mies silittelee hiuksia.
Silittää ja "rapsuttaa". Yleensä illalla ennen nukkumaan menoa. Pyydän, jos ei ite meinaa älytä tehä. Teen sitä hälle myös, mutta olen melko laiska.
Just toissailtana hämmästyin, kun silitti hiuksia. Yleensä oon vaan kainalossa mut olin niin väsy etten jaksanu ees kainaloon könytä niin mies sitten silitteli hetken ja sanottiin hyvät yöt.
niin :| se on sellanen että tykkää kiehnätä kylki kyljessä kiinni,haluaa mut syliin,halailee,pussailee,silittelee jne, mutta mä oon jotenkin viallinen enkä tykkää sellasesta.
Mun mies ei silitä hiuksia mut perse sheksin aikana saattaa vetää perse silmän karvoista eli tavallaan silittää joo.