Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tavallinen nainen

Miehille kelpaa vain ne kaikkein kauneimmat naiset. Loput naiset joutuvat tyytymään näiden kauniiden naisten käyttämiin miehiin, jotka sitten panevat nämä naiset paksuksi ja lähtevät sitten taas näiden kauniiden naisten perään. Rumat ja tavalliset naiset joutuvat elättämään lapset yksin.

Kommentit (11)

Tavallinen nainen

Muutenkin miesten on paljon helpompi saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Käytännössä katsoen kaikki miehet saavat naisilta huomiota. Naiset sen sijaan eivät saa miehiltä huomiota elleivät sitten ole todella kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei pidä paikkaansa. Kaikilla naisilla on suuri kysyntä miesten keskuudessa. Miehillä on paljon kovempi kilpailu naisista kuin naisilla miehistä. Onneksi olen nainen, niin en ole joutunut koskaan murehtimaan rakkauden ja seksin saantia.

Vierailija

Olen ruma nainen ja saan miehilltä paljon huomiota. Samoin myös naispuoliset kaverini. Miespuoliset kaverini ovat komeita, mutta he eivät saa mitään huomiota naisilta.

Vierailija

Tavallinen nainen kirjoitti:
Miehille kelpaa vain ne kaikkein kauneimmat naiset. Loput naiset joutuvat tyytymään näiden kauniiden naisten käyttämiin miehiin, jotka sitten panevat nämä naiset paksuksi ja lähtevät sitten taas näiden kauniiden naisten perään. Rumat ja tavalliset naiset joutuvat elättämään lapset yksin.

Olen ns. "kaunis" nainen siis ulkoisesti (en kyllä ymmärrä millä mittapuulla, mutta niin sanotaan:). Kaikki miehet ovat jättäneet mut ja olen kasvattanut yksin lapseni.Ilmeisesti koska olen niin ruma mieleltäni, tyhmä ja tyhjänpäiväinen.Naisessa on hyvä olla luonnetta!

Mutta ihan ok näinkin.Lapseni on terve ja normaaliälyinen.Se riittää <3

Vierailija

Tuosta teoriasta puuttuu rakkaus. Toki onkin vähän kehittyneemmän ihmisen heiniä. Vähän kehittyneempi ihminen rakastuu sisimpään, ei pelkkään ulkokuoreen. Suurin osa aikuisista, kypsistä miehistä haluaa  panna intohimoista, itsetuntoista, seikkailunhaluista naista, ja nämä ominaisuudet eivät korreloi ulkonäen kanssa. Päinvastoin oikeastaan, typykät jotka ovat tottuneet ihastelemaan omaa peilikuvaansa, voivat olla todella surkeita sängyssä, koska parhaimmillaan petipuuhat ovat huikeaa kommunikaatiota.

Vierailija

Asia on juuri päinvastoin. Suurin osa miehistä ei saa koskaan minkäänlaista huomiota naisilta ilman omaa aloitetta, vain ne 10% komeimpiin ja menestyvimpiin kuuluvat saavat naisten huomiot.

Naisilla taas on paljon laajempi skaala (95%) mistä miehet tykkäävät ja jokaiselle naiselle löytyy ihjailijansa/ottajansa.

Vierailija

No onhan meitä luonnon suojelemia vanhojapiikojakin jonkunmoinen määrä. Monet miehet tuijottavat ihan liikaa pelkkään ulkokuoreen, enkä sano tätä kateellisena tai katkerana. Minä ilmoitin jo noin kymmenvuotiaana, että en mene koskaan naimisiin enkä mennyt. Kai sitä jonkunmoisen lökäpöksyn olisi saanut, jos välttämättä olisi halunnut pariutua ja hankkia lapsia. En ole lapsirakas, joten biologinen kello ei tikittänyt missään vaiheessa. Myönnän toki, että toisinaan olisi ihan kiva, jos olisi juttukaveri omasta takaa niin sanoakseni, esim. aamulla kahvipöydässä kommentoimassa lehtijuttuja.

Vierailija

Rumilla naisilla on kyllä paljon enemmän vientiä.minä olen kaunis ja huomiotaherättävä mutta vain yksi mies on osoittanut livenä kiinnostusta jos humalaisia jne.ei lasketa.rumilla kavereilla oli poikaystävä jo aikaisin ja minua lähinnä vain nokiteltiin.

T:19v.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat