Ärsyttävä Juha Mieto
Tällä kertaa leuhkii, kuinka pystyi hiihtämään yli 30 asteen pakkasessa hanskoitta ja vetää jo pakkaskeskusteluun mukaan "paapomisyhteiskunnan" ja "vellihousuuden". http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1452142310930.html
Kommentit (32)
Vetää varmaan tälläkin hetkellä lakeuksilla mämmiä isooon suuhunsa turpa kuurassa.
Syö torttuja ja mämmiä. Jämpti on näin
Syö torttuja ja mämmiä. Jämpti on näin
Vierailija kirjoitti:
Vetää varmaan tälläkin hetkellä lakeuksilla mämmiä isooon suuhunsa turpa kuurassa.
No nyt tuli jogurtit nenästä kun repesin tälle niin syödessäni. 😂😂
Asiaahan se puhuu.
Ei ole suomalaiset olleet huipulla sitten Lahden hiihdossakaan.
Ammattisotilaat arvelevat, että Suomi kestäisi maksimissaan viikkoja sodassa.
Intin cooper-tulosten alaspäin viettävä käyrä kertoo karua totuutta suomalaisnuorten kunnosta.
80-luvun lopulla Suomi oli maailman vauraimpia maita. Ei ole enää moisilla sijoilla. Olemme jääneet pahasti esim. Ruotsista.
Millä sitä aina perustellaan, että nuoriso olisi parempaa kuin edelliset sukupolvet? Ei Suomessa ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietaa on kaappihomo. Fakta.
Älä ny! Onkohan top vai bottom? Mielikuvat...
Typerä eteläpohjalainen uhooja jota ei tosiaan ole liialla järjellä pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän tiedät kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Typerä eteläpohjalainen uhooja jota ei tosiaan ole liialla järjellä pilattu.
Ja siellä on tuollaisia monistettuina PALJON!
Vastahan tuo lehti jutun mukaan oli syönyt kinkusta nahankin. Varmasti kova jätkä hiihtämään. Se nyt ei minulle merkitse mitään kun en arvosta hiihtoa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten yllättäisi. Eikä siinä mitään jos on homo. Tuollaista suuntautumista ei voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Asiaahan se puhuu.
Ei ole suomalaiset olleet huipulla sitten Lahden hiihdossakaan.
Ammattisotilaat arvelevat, että Suomi kestäisi maksimissaan viikkoja sodassa.
Intin cooper-tulosten alaspäin viettävä käyrä kertoo karua totuutta suomalaisnuorten kunnosta.
80-luvun lopulla Suomi oli maailman vauraimpia maita. Ei ole enää moisilla sijoilla. Olemme jääneet pahasti esim. Ruotsista.
Millä sitä aina perustellaan, että nuoriso olisi parempaa kuin edelliset sukupolvet? Ei Suomessa ainakaan.
Kapiaiset olivat jo vuosikymmen sitten ihmeissään kun iso osa alokkaista ei osaa hiihtää, eivät ole koskaan ennen edes kokeilleet. Ja kyllä myös minä olen huomannut tuon paapomisen lisääntymisen. Ei se armeijakaan enää ole sama kuin ennen, puolen vuoden lusmuilulla sieltä kai valtaosa nykyään selviää.
Lapsia kuljetetaan lämpimällä autolla harrastuksiin vaikka nykyään olisi lämpimiä talvivaatteita, ennen hiihdimme pakkasissa puusuksilla kilometrien matkoja toppatakissa ja hiihtohousuissa. Fillarit korjattiin itse tai jos ei osannut niin sitten käveli, samoin myöhemmin mopot, motskarit ja auton rämät. Leluja tehtiin paljon itse. Veneitä, jousipyssyjä ja mitä milloinkin, mäkiautonkin kyhäsimme broidin kanssa. Maapaikassa jokaisen ikään ja sukupuoleen katsomatta piti osallistua töihin, vapaamatkustajia ei ollut, ei myöskään allergioita. Läksyt piti olla tehtynä tai jäit koulun jälkeen tekemään, selitykseksi ei kelvannut se, ettei osannut jos ei ollut yrittänyt. Uimarannalle poljettiin kesällä muutaman kilometrin päähän, en muista, että koskaan olisi päästy autolla vaikka sellainenkin meillä oli, samoin kaupassa käynti kuului mukuloille, kesällä pyörällä, talvella potkukelkalla tai pyörällä.
Tottahan se mietaa puhuu. Naurattaa noi etelän vetelät kun muka "kovissa pakkasissa" hytistään. Opetelkaa pukeutumaan, ei tänä talvena ole ollut edes vielä kylmä.
Kyllähän mää suoraan kun sanon jotta Mietaahan se asiaa puhuu notta!
Kyllärähän ku me mietaan kanssa painiks pannaan niin notta on siinä munatkin vaan tiellä!
On mahtavaa, että Suomesta löytyy tällaisia persoonallisuuksia kuin Juha Mieto. He piristävät kummasti tätä tylsää ja tasaista arkielämää. Ja varsinkin nykyelämää, jossa ihmisille on niin kovin tärkeää, mitä muut heistä ajattelevat, moni ihminen elää elämäänsä ihan sen mukaan. Mieto elää elämäänsä juuri niin kuin hän itse haluaa ja sanoo suoraan mitä ajattelee. Aivan upeaa.
Ja hiihtämisestä ilman käsineitä, on monia urheilijoita, jotka hiihtävät ilman käsineitä. Esim. uransa muutama vuosi sitten lopettanut ampumahiihtäjä Sven Fischer hiihti yleensä aina ilman käsineitä ja päähinettä, oli pakkanen sitten kuinka kova hyvänsä. Ja pystyi vielä ampumaan hyvin.
Notta minä kyllä uskon, että Mietaankin ikämiespallit jäätyvät tällä kelillä niin että PAUKAHTAA!