Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virusflunssako tosiaan vain???

Vierailija
07.01.2016 |

Oon ollut flunssassa reilun viikon ja kävin maanantaina sairaanhoitajalla. Crp oli 13, joten en saanut kuin ohjeen levätä ja käyttää Otriviniä ettei mene poskionteloihin. Mulla on joka päivä lämpöä 37,4- 37,2 ja kurkkukipua, se tosin lievenemään päin.
Yskää on, tuntuu kuin keuhkoissa olisi jokin tulehdusköntti, josta yskä lähtee. Lisäksi hikoilen heti jos juon vaikka kupillisen kahvia. Välillä palelen (no, näillä keleillä, vanhassa talossa ei ihme muutenkaan.) Ei siis järin hyvä olo :( Menen huomenna lääkäriin saikun jatkamiseksi, mutta onko joku saanut antibioottikuurin vaikka crp ollut 4 päivää aiemmin 13 ja parantunut sillä?
En toki haluaisi antibioottia, mutta haluan parantua!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta flunssalta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja näitä tarviihan lisää saikkua flunssan takia -mammoja. Se VIRUSflunssa tosiaan kestää 2 viikkoa jos et mene lääkäriin ja 14 vuorokautta jos menet. Ei kai nyt kukaan tuollaisen takia ole pois töistä?! Ei mikään ihme, että Suomi on tässä taloudellisessa jamassa. Suomalaiset ovat pahimpia lusmuja mitä tiedän. Kaikki sairauslomakorvaukset pois!

Vierailija
4/9 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja näitä tarviihan lisää saikkua flunssan takia -mammoja. Se VIRUSflunssa tosiaan kestää 2 viikkoa jos et mene lääkäriin ja 14 vuorokautta jos menet. Ei kai nyt kukaan tuollaisen takia ole pois töistä?! Ei mikään ihme, että Suomi on tässä taloudellisessa jamassa. Suomalaiset ovat pahimpia lusmuja mitä tiedän. Kaikki sairauslomakorvaukset pois!

Mulla meni ääni, olen asiakaspalvelutyössä vrt. pankkineuvoja tms. Haluaisit mun flunssan ja kuunnella kähinää, niistämistä ja yskänkohtauksia? Asiakkainani on myös immuunipuutteisia ihmisiä. Laitatko sytostaattihoidossa olevan/ munuaissiirteisen äitisi luokseni?

Ap

Vierailija
5/9 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalilta flunssalta kuulostaa.

Okei :( Kiitos!

Ap

Vierailija
6/9 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut 3 viikon flunssaa, sorry jos masensin.

Vierailija
7/9 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut 3 viikon flunssaa, sorry jos masensin.

Oletko sinnitellyt töissä, vai sairastanut kotona osin edes?

Mulla flunssa harvoin häiritsee elämää kovin pitkään, koska yleensä jään alussa pois töistä, jos on kuumetta tms. Mutta nyt, vaikka minulla oli 27.12. lämpöä 37,4 ja kurkkukipua niin menin töihin, koska en ollut muutoin oireileva (yskä, nuha), koska meillä on aina vuoden kiireisin aika välipäivinä. Olin 4 päivää töissä, ja nyt sitten heti meni ääni , tuli yskä ja räkätauti kun työputki katkesi :(

Ja muutenkin tuntuu, että flunssa pitkittyi, kun en heti jäänyt lepäämään. Mutta nyt töissä on hiljaista ja mulla aikaa sairastaa :)

Ap

Vierailija
8/9 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin alkuun levännyt, olisin varmaan jo kunnossa, piti siis sanomani. Mutta halusin ihan tarkoituksella olla töissä sen kiireemmän ajan.

Ap

Vierailija
9/9 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnollisena työntekijänä olin sairaana töissä. Siitä seurauksena oli se, että jouduin sairaalan keuhko-osastolle hoitoon pariksi viikoksi. Pahinta kuitenkin oli se, että todennäköisesti tartutin astmaa sairastavaan työkaveriini saman taudin ja hän oli myös sen takia heikossa kunnossa monta viikkoa. Joskus kannattaa levätä ja ajatella myös niitä muita ihmisiä.