Yritin ottaa katsekontaktia tänään kahteen mieheen
Kommentit (9)
Minä ainakin katson aina takaisin, jos nainen katsoo minua silmiin.
No ei ihme että miehet luulee että flirttailen niille kun katson niitä joskus tuijottelenkin kun muut tekee sen flirttaillakseen. Mä tuijottelen ihan muista syistä, sinakin niitä jotka ei ole todella komeita.
Itse tuijottelen kaikkia silmiin ja muutoinkin. Koska se on hauskaa. Kuinkahan moni on luullu että tuijottelen koska olen kiinnostunut niistä
Tunnustaudun minäkin varsinaiseksi tuijottelijaksi.
Yks opiskelukaveri luulee vissiin että tuijotan sitä, välttelee kovasti. Siis ei ole millään tasoa kiinnostava, eikä mun mielestä edes komea, vaikka itse kai niin luuleekin. Joskus jään katsomaan jonnekin päin. Mua rasittaa suuresti noin itsekeskeiset ihmiset.
Naiset hei... Jos kiinnostaa niin tulkaa juttelee. Semmone tuijottelu vaan pelottaa...
Ei Suomessa saa katsella toisia silmiin, koska siinä on ihan helkkarin iso riski, että se tulkitaan kiinnostukseksi. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin. En edes vahingossa katso naista silmiin siten, että olisi riski jäädä kiinni siitä, ehkä sellaisia silmänräpäyksen kestäviä kontakteja otan. Eri asia sitten tietysti jos pitää nenät vastakkain jossain jutella niin ne silmät on ehkä parempi katselukohta kuin tissit, pyrin kuitenkin aina välttämään katsekontaktia viimeiseen asti.
Terveisin Naispelko22
Lopeta se tuijottelu, pelottaa!