Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä vaikeita naisia

Vierailija
07.01.2016 |

Niin ja en oikeastaan ymmärrä myöskään niitä miehiä, jotka kestävät näitä vaikeita naisia. Ja vaikeilla tarkoitan siis sellaisia, joille ei kelpaa mikään ja kaikki on huonosti -> valitetaan kaikesta, mutta asiaa ei tietenkään voi muuttaa, koska se menisi vielä huonompaan suuntaan. Olen monesti miettinyt, mikä saa miehet pariutumaan (ja pysymään suhteessa) sellaisen henkilön kanssa, joka tekee kaiken aina itselleen ja varsinkin muille hankalaksi.
t. nainen itsekin
P.S. tarkoituksenani ei ole mitenkään nostaa itseäni korkeammalle jalustalle, kunhan pohdin vain

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikeat miehet ovat siis OK, kun vain vaikeat naiset antavat aihetta pohdinnalle?

Vierailija
2/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa joka ihmettelee. Itse olen perusluonteeltani helppo ja suht onnellinen ihminen, vaikka joskus harvoin valitankin pikku asioista oikein urakalla miehelle. Yleensä itse olen huomannut, että vaikeat naiset ovat todella kauniita, voivat tehdä mitä vain, koska on ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, wau, olet helpponainen. Ja nöyräkin vielä, et halua yhtään nostaa itseäsi ylöspäin, vaikka olet niin  helppo.

Varmasti olet todella hieno ja arvokas ihminen. Ei voi kun kadehtia sinua.

Itse olen hyvin vaikea ihminen.

Vierailija
4/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja en oikeastaan ymmärrä myöskään niitä miehiä, jotka kestävät näitä vaikeita naisia. Ja vaikeilla tarkoitan siis sellaisia, joille ei kelpaa mikään ja kaikki on huonosti -> valitetaan kaikesta, mutta asiaa ei tietenkään voi muuttaa, koska se menisi vielä huonompaan suuntaan. Olen monesti miettinyt, mikä saa miehet pariutumaan (ja pysymään suhteessa) sellaisen henkilön kanssa, joka tekee kaiken aina itselleen ja varsinkin muille hankalaksi.

t. nainen itsekin

P.S. tarkoituksenani ei ole mitenkään nostaa itseäni korkeammalle jalustalle, kunhan pohdin vain

Joksinen ottaa sellasen kumppanin kun haluaa. Niillä naisilla on muita avuja sitten enempi.

Vierailija
5/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, wau, olet helpponainen. Ja nöyräkin vielä, et halua yhtään nostaa itseäsi ylöspäin, vaikka olet niin  helppo.

Varmasti olet todella hieno ja arvokas ihminen. Ei voi kun kadehtia sinua.

Itse olen hyvin vaikea ihminen.

Jep. Ainakin sarkasmisi on "purevaa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi