Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen hämmentynyt ja tyrmistynyt, kun sain tietää erään ihmisen puhuneen minusta pahaa selän takana :(
07.01.2016 |
Luonne-eroistamme huolimatta olen aina pitänyt häntä ihan mukavana ihmisenä, emme siis ole olleet riidoissa mutta emme ole ystäviäkään, eli olemme tulleet asiallisesti ja pintapuolisemmalla tavalla toimeen silloin kun pitää ja siinä kaikki. Nyt sain luotettavasti tietää että hän on haukkumalla haukkunut minua, eikä hän ole loukannut pelkästään minua niillä ilkeilyillään, vaan erästä minulle tärkeää ihmistä myös, häntä tavallaan jopa enemmän kuin minua. En voi käsittää miksi jotkut tekevät noin. En ole itse milloinkaan itse arvostellut häntä, en ole puuttunut hänen asioihinsa enkä puhunut pahaa, en tee sellaista muutenkaan kenellekään. Nyt sitten tällaista. :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Muista selvittää nämä asiat asianosaisen itsensä kanssa. Yllättävän paljon ihmiset värittävät tarinoita toisilleen niitä kertoessaan. Oksettava tapa, mutta minkäs teet? Ei voi sanoa suoria sanoja, koska tällainen juoruilija saattaa olla juurikin sellainen kaikkien rakastama "enkeli", joka puhuu "aina totta".
Ihan oikeesti. Kitketään ne vääristelijät pois nostamalla kissa pöydälle!