Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei uimahalleissa ole useampaa kaistaa vesijuoksijoille?

Vierailija
07.01.2016 |

Uimareille on yleensä kaistat sekä hitaille että nopeille. Sama pitäisi olla vesijuoksijoiden kohdalla, jotkut tulevat altaaseen vain juoruamaan ja tukkivat koko väylän kokonaan. Minä ainakin vesiJUOKSEN. Eilen taas sain ihmetellä tätä toimintaa kun kolme menee rinnakkain ja muut yrittävät väistellä ja päästä hitaampien ohi mutta mistään ei mahdu ohittamaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijuoksijoiden on helpompi väistää, ja ilmoittaa ohitushalustaan, kuin uimareiden?

Vierailija
2/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa että "väistäkää kiitos".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se ihmetyttää, että jos joka puolella lukee että voimakkaat hajusteet kielletty jne, niin silti pitää suihkutella niitä hyttysmyrkkyjä ympäriinsä. Eikö aikuiset ihmiset osaa huomioida muita?

Vierailija
4/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesijuoksijoiden on helpompi väistää, ja ilmoittaa ohitushalustaan, kuin uimareiden?

Mutta miten sellaisesta kolmen länkyttäjän muurista pääsee ahtaalla altaalla läpi kun eivät kuule jos pyytää voinko päästä ohi tai peräti suuttuvat?

Vierailija
5/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lähiuimahallissa on kielletty vesijuoksu rinnakkain. Mikä estää sua ehdottomasta samaa? Se auttaa ohittamisessa kun mennään peräkkäin.

Vierailija
6/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juokse päätyyn asti vaan käänny näiden juoruilijoiden takana ympäri (jos et siis voi sanoa heille että voitteko väistää)

Vierailija
7/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä juokse päätyyn asti vaan käänny näiden juoruilijoiden takana ympäri (jos et siis voi sanoa heille että voitteko väistää)

Mä kans teen yleensä näin, mutta lähiuimahallissani menee 2 tai kolme mummoa rinnakkan molempiin suuntiin... Voi kun rinnakkain meneminen kiellettäisiin niin jokainen pääsisi ohi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi