Pienipalkkaiset yh:t!
Kuinka saatte ruokakustannukset pysymään pieninä? Teettekö itse mahdollisimman paljon?
Meillä kaksi kouluikäistä lasta ja ruokaan menee 50-70€/viikko.
Mikä on teidän ruokabudjetti?
Kommentit (10)
Hyvin. Jätin lapsen miehelle, maksan elatusapua 80 €/kk ja lopun rahan ex-mies saa kelasta.
Vierailija kirjoitti:
siinä ei ole mitään "yhh" että on pienituloinen, suuri osa koko maailmasta on vähäuloista, ovatko he kaikki sinun mielestäsi inhottavia?
*Yh= yksinhuoltaja
Mikä on kriteeri pienituloisuuteen? Paljonko esim. kuukausitulot, jotta lasketaan pienituloiseksi?
Vierailija kirjoitti:
siinä ei ole mitään "yhh" että on pienituloinen, suuri osa koko maailmasta on vähäuloista, ovatko he kaikki sinun mielestäsi inhottavia?
VähäUloinen on todellakin yhh!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kriteeri pienituloisuuteen? Paljonko esim. kuukausitulot, jotta lasketaan pienituloiseksi?
Keskipalkka taitaa huidella tuolla 3300-3400 brutto, eli käytännössä slle tuon tienaavat ovat jossainmäärin "pienipalkkaisia".
ap
??
Oletan että yh:t käyvät töissä..
Noin niinkuin pääsääntöisesti.
Yh
Mulla on kaksi teiniä ja ruokakauppaan menee minimissään satanen/viikko. Ja kyllä, ruuat tehdään pääsääntöisesti itse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi teiniä ja ruokakauppaan menee minimissään satanen/viikko. Ja kyllä, ruuat tehdään pääsääntöisesti itse.
Mikä kauppa?
Pitääkös tuo summa sisällään shampoot ja wc- paperit sunmuut?
Minä selviän todellakin seitsämällä kympillä viikko. Käytän pakastinta ahkerasti ja asioin lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kauppa?
Pitääkös tuo summa sisällään shampoot ja wc- paperit sunmuut?Minä selviän todellakin seitsämällä kympillä viikko. Käytän pakastinta ahkerasti ja asioin lidlissä.
Ehkä 2 kertaa viikossa meillä syö myös lasten kaverit.