Kumpaa panisit, Littiä vai Selännettä?
Kommentit (15)
Molemmilla status ihan kohdillaan, kummalla on siis paksumpi lompakko?
Sehän sen ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla status ihan kohdillaan, kummalla on siis paksumpi lompakko?
Sehän sen ratkaisee.
Tuolla kriteerillä mukaan voisi ottaa Kimi Räikkösen.
-Not!
Voisiko tällaisiin aloituksiin AV:lla ottaa tavaksi, että aloittaja kirjoittaisi kustakin vaihtoehdosta oman kommentin, jota voi peukuttaa, tai jo aloitusviestissä määrittäisi "peukku ylös=x" ja "peukku alas=y"? Näkisi vastausjakauman helposti. Enkä minä ainakaan jaksa kirjoitella sadan muun vastaajan jälkeen enää omaa vastaustani.
Voisiko aloittaja tarkentaa naisvastaajille, suoritetaanko tehtävä strap-on dildolla vai miten?
Kumpikaan ei kiihota minua, vaikka ovatkin ns. sopivaa ikäluokkaa tällaiselle 40+ naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin vierestä kun ne panee toisiansa.
Tämä! :D
En minä vanhuksiin sekaannu. Jos olisivat 15 vuotta nuorempia, ehkä sitten voisin valita.
Litmanen: maailman ylivoimaisesti suurimman urheilulajin (joka useissa maissa jopa uskonto) maailman kolmanneksi paras pelaaja.
Selänne: pikkusen lajin (jota pelaa muutama eri maata) ihan ok pelaaja, jota arvostetaan ihan liikaa.
Litillä hieman eri meriitit, littiä panisin ja ihan vitusti.
Vierailija kirjoitti:
Litmanen: maailman ylivoimaisesti suurimman urheilulajin (joka useissa maissa jopa uskonto) maailman kolmanneksi paras pelaaja.
Selänne: pikkusen lajin (jota pelaa muutama eri maata) ihan ok pelaaja, jota arvostetaan ihan liikaa.
Litillä hieman eri meriitit, littiä panisin ja ihan vitusti.
Litillä arvot kohdallaan, ei sekoile horojen kanssa, eli kokeile vaan sitä Selännettä.
Selännettä. Minuun vetoaa Teemun mahtava diplomaattisuus. Litti on aina sellaainen änkyrän näköinen, joten no-no.
Setti vai Lilänne? EI KUMPIKAAN, hyi olkoon, mitä ällötyksiä..
Kuinka kehtaat kysyäkin moista. Varattuja vanhoja ukkeleita molemmat. Jätä ap perheelliset miehet rauhaan. 😜
Naiset eivät pane. Miehet panevat ja naisia pannaan. Kun menet ongelle, kala ei ongi sinua, toivottavasti. Eikä pitsa syö sinua vaan sinä pitsan.
Katsoisin vierestä kun ne panee toisiansa.