Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suurisuiset miehet hyviä suuseksissä?

Vierailija
07.01.2016 |

Ihan vaan tuli mieleen tälläinen, kun katselin kultajuhlaa ja Puljulahden suuta ja huultenlipomista. :D Kävi heti mielessä, että miltähän tuntuisi suuseksi tuollaisessa suulla annettuna.

Mutta onko sitten suurisuisilla ja tavis suisilla suuseksin suhteen eroa? Miten on, onko kenellekään kokemusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISO KORJAUS! Puljujärvi, ei suinkaan Lahti. :D

Vierailija
2/6 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuohon ollenkaan kiinnittänyt huomiota, tuskin sillä kauheasti väliä on. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on väliä, mutta aika jännä, mietin samaista suuta samaisessa touhussa... :D

Vierailija
4/6 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on väliä, mutta aika jännä, mietin samaista suuta samaisessa touhussa... :D

Siinä suussa on selvästi jotain! Ehkäpä se tahalleen vielä välillä lipoo niitä huuliaan siihen malliin :D Kelasin, että kun se on niin suuri niin miltä mahtais tuntua kun se oikein kunnolla imis ja nuolis sillä. Enkä mä ees yleensä kauheesti syty suuseksistä, vaan mun juttu on yleensä se yhdyntä!

N26

Vierailija
5/6 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto mitä nää muijat miettii, yksinkertaisia?

Vierailija
6/6 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto mitä nää muijat miettii, yksinkertaisia?

Ja itse kun näät jonkun kiihottavan piirteen naisessa, et varmaan ajattele mitään saman kaltaista? Et koskaan ole nähnyt seksikästä suuta ja miettinyt miltä se tuntuisi kalusi ympärillä? Tai nähnyt ihania rintoja ja miettinyt miltä tuntuisi upottaa kalusi niiden väliin? Tai kenties nähnyt niin hyvän perseen, että mietit miltä sitä tuntuisi puristella?

Ei se tee ihmistä yksinkertaiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän