Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö teidän miehet saada teitä sänkyyn?

Vierailija
06.01.2016 |

Vau kiinnostaako niitä telkkari enemmän? Oma mieheni ei yritä mitään. Ei myöskään puhu mitään. Nyt olen kyllästyneenä tehnyt pari testikeisiä ia suoraan vaan laukaissut "pannaanko?" ja kyllä sitten alkaa tapahtumaan. Muuten voisin odottaa vuoden ja mitään ei tapahdu. Onko tämä normaalia? Mikä miestä vaivaa?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

En kyllä tee enää aloitteita juuri koskaan tai oikeastaan koskaan.

Sitten jonakin poikkeuksellisena lauantai-iltana hän tökkii minua saunan lauteilla maatessani etusormella pusseihin ja kyselee, olisikos meillä tänä iltana "jotakin kivaa". Tekisi mieli potkaista takaisin.

Näin kukoistaa seksielämä meillä.

Voi ei! Anteeksi, mä hieman nauroin tätä, mielikuva vaan oli jotenkin niin koominen. Mut joo, meillä sama meininki toisinpäin, mun mies tekee aloitteen noin kerran vuosisadassa (no siltä se tuntuu), yleensä hirmu romanttisesti, kuten vaikkapa kysymällä "paneskellaanko?", siis huom. koskematta muhun sormen päälläkään tai sitten vaihtoehtoisesti saa jonkun yllätyserektion kun katsellaan telkkaria sängyssä, jolloin yrittää nostaa mun jalkaa ja tunkea sisälle, sanomatta sanaakaan, ilman yhtäkään suudelmaa, ilman minkään näköistä esileikkiä. Sitten ihmettelee kun en roihahda liekkeihin ja valu kuin Niagara.

Näin kiihkeää meillä.

Vierailija
62/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34 kirjoitti:

Sitten jonakin poikkeuksellisena lauantai-iltana hän tökkii minua saunan lauteilla maatessani etusormella pusseihin ja kyselee, olisikos meillä tänä iltana "jotakin kivaa". Tekisi mieli potkaista takaisin.

Voi ei! Anteeksi, mä hieman nauroin tätä, mielikuva vaan oli jotenkin niin koominen. Mut joo, meillä sama meininki toisinpäin, mun mies tekee aloitteen noin kerran vuosisadassa (no siltä se tuntuu), yleensä hirmu romanttisesti, kuten vaikkapa kysymällä "paneskellaanko?", siis huom. koskematta muhun sormen päälläkään tai sitten vaihtoehtoisesti saa jonkun yllätyserektion kun katsellaan telkkaria sängyssä, jolloin yrittää nostaa mun jalkaa ja tunkea sisälle, sanomatta sanaakaan, ilman yhtäkään suudelmaa, ilman minkään näköistä esileikkiä. Sitten ihmettelee kun en roihahda liekkeihin ja valu kuin Niagara.

Näin kiihkeää meillä.

Ymmärrän täysin.

Sitten ainakin meillä vaimo saa sitten aiheen valittaa, kun "en vastaa hänen tekemiinsä aloitteisiin".

Mikähän olis syynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34 kirjoitti:

Näin kiihkeää meillä.

Ymmärrän täysin.

Sitten ainakin meillä vaimo saa sitten aiheen valittaa, kun "en vastaa hänen tekemiinsä aloitteisiin".

Mikähän olis syynä?

No niinpä! Paras oli kun mies pohti kerran ihan tosissaan, että onkohan mulla vaihdevuodet alkamassa kun en ollutkaan märkä nanosekunnissa.

Olen 33-vuotias.

Vierailija
64/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän välillä kovastikin saada vaimoani sänkyyn, mutta hän on aamu-uninen eli iltavirkku eikä meinaa millään saada unen päästä kiinni ennen aamuyötä. Sanoo vain, ettei väsytä. :(

Vierailija
65/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoiselta valtapeliltä kuulostaa.. :/ oliskohan aika ottaa ritolat. Vaikka saahan tuota halutessaan jatkaakin jos tykkää.

Vierailija
66/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän välillä kovastikin saada vaimoani sänkyyn, mutta hän on aamu-uninen eli iltavirkku eikä meinaa millään saada unen päästä kiinni ennen aamuyötä. Sanoo vain, ettei väsytä. :(

heh. heh.

Olitpas nokkelapokkela, senkin veijari.

Vierailija
67/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kuulostaa pirun tutulta kun näitä lukee.. Oma rakas puolisoni on kanssa pirun etevä panttaamaan erinäisillä syillä mm päätä särkee, kuukautiset,väsyttää, huono olo, tv-ohjelmat, kotityöt, vieraita kylässä, lapset kuulee....tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle. Suhteen alussa me kummatkin oltiin todella aktiivisia seksin suhteen ja seksiä olikin joskus jopa kolmekin kertaa päivässä ja ei todellakaan mitään pimeässä peiton alla nysväämistä vaan sitä harrastettiin juuri siinä missä himot iski, mutta kumminkin pois sivullisten katseilta. Aina edes puolisoni alkaneet kuukautisetkaan hidastanu menoa. Nyt on tilanne muuttunu ettei voisi edes ehdottaa seksiä makkarin ulkopuolella ja makkarissa sekin on harvinaista herkkua! Välillä tuntuu puolisoni haluavan seksiä, mutta tyssää yleensä alkumetreillä johon puoliso kommentoi ettei jaksa?? Meidän suhde toimii muuten todella hyvin ja kaikki on hyvin, mutta seksin puute hiertää välillä todella ikävästi. Oon monesti ajatellu yrittäväni samaa temppua eli alkaa pihtaamaan, mutta ei onnistu koska olen kumminkin todella seksuaalinen ja rakastan hyvää stimuloivaa seksiä todella paljon. Salarakasta en haluaisi kovin helposti ottaa vaikka on sekin käynny mielessä viimeaikoina. Toisaalta jos toinen ei halua seksiä niin eipä siinä paljoa vaihtoehtoja ole. Näin meillä..

-M81

Vierailija
68/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ehdottelee usein ja yhdessä kohta 30 vuotta. Tänään viimeksi sanoi että illalla on sitten luvassa...:)

Toivottavasti meillä tulee olemaan samanlaista eikä seksielämä kuivahda. Ollaan seurusteltu puoli vuotta ja joka päivä mun mies tai minä ehdotellaan toisillemme. Joskus on saattanut olla yksi päivä välissä mutta muuten joka päivä harrastetaan. Ollaan molemmat aktiivisia. :-) ikää löytyy 20 ja 22

Vierailija
69/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen olevani suhteessa se haluavampi osapuoli, mutten tee seksiin kovin paljoa aloitteita. Olen siis mies, ja yhdessä on oltu reilu viisi vuotta. Ensimmäiset pari vuotta tein, mutta jossain vaiheessa vain alkoi jatkuvat pakit ottamaan jo mielen päälle, niin tyydyin vain siihen, että nainen tekee aloitteet silloin kun hänestä siltä tuntuu. Ihan jees on siitä eteenpäin mennyt, mutta täysin tyytyväinen tähän kuvioon ei toki ole :)

Vierailija
70/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M81 kirjoitti:

Oon monesti ajatellu yrittäväni samaa temppua eli alkaa pihtaamaan, mutta ei onnistu koska olen kumminkin todella seksuaalinen ja rakastan hyvää stimuloivaa seksiä todella paljon. Salarakasta en haluaisi kovin helposti ottaa vaikka on sekin käynny mielessä viimeaikoina. Toisaalta jos toinen ei halua seksiä niin eipä siinä paljoa vaihtoehtoja ole. Näin meillä..

-M81

Täysin sama täällä.

-N81

Vierailija
71/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä pysyn sinkkuna. On mahdotonta löytää miestä, jonka kanssa kaikki toimisi. Yhtä kova libido, kemia sängyssä ja kemia myös muussa elämässä on vaan mahdoton yhtälö.

N24

Vierailija
72/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti yritti äsken saada minut sänkyyn... Päiväunille kainaloonsa.

Mutta joo. Seksin suhteen elän jatkuvasti puutteessa ja alan kohta lopettaa aloitteiden tekemisen. Mies on valtavan hellyydenkipeä, halaileva ja suukotteleva höpsykkä. Läheisyyttä ja lämpöä löytyy.

Mutta minä tarvitsisin munaa sisuksiin. Rehellistä, kovaa kullia. Ilman lässytyksiä.

N37

Vierailija
73/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo. Seksin suhteen elän jatkuvasti puutteessa ja alan kohta lopettaa aloitteiden tekemisen. Mies on valtavan hellyydenkipeä, halaileva ja suukotteleva höpsykkä. Läheisyyttä ja lämpöä löytyy.

Mutta minä tarvitsisin munaa sisuksiin. Rehellistä, kovaa kullia. Ilman lässytyksiä.

N37

Ihanan rehellistä!!

Vierailija
74/76 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jemblen kirjoitti:

Juuri tästä syystä pysyn sinkkuna. On mahdotonta löytää miestä, jonka kanssa kaikki toimisi. Yhtä kova libido, kemia sängyssä ja kemia myös muussa elämässä on vaan mahdoton yhtälö.

N24

No totta kai on mahdoton saada aivan kaikki natsaamaan toisen ihmisen kanssa, joutuu kompromisseja tekemään monessa muussakin asiassa. Usein se vaan on sen arvoista.

Vierailija
75/76 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Ei aina mene halut tasan...

Vierailija
76/76 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen se halukkaampi osapuoli. Joka päivä tekee mieli. Ikävä kyllä seksiä on 1-4krt/kk. Elän puutteessa, tiedän. Ja kaiken huippu on se että suhde on tuore, asutaan yhdessä yms.tätä ei voi selittää sillä että olisin lihava, 165cm ja 52kg... No can do. Halut ei vaan kohtaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme