Yrittääkö teidän miehet saada teitä sänkyyn?
Vau kiinnostaako niitä telkkari enemmän? Oma mieheni ei yritä mitään. Ei myöskään puhu mitään. Nyt olen kyllästyneenä tehnyt pari testikeisiä ia suoraan vaan laukaissut "pannaanko?" ja kyllä sitten alkaa tapahtumaan. Muuten voisin odottaa vuoden ja mitään ei tapahdu. Onko tämä normaalia? Mikä miestä vaivaa?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
En yritä, huomasin jo ajat sitten että seksiä harrastetaan vain minun aloitteesta, hommasin salarakaan joka myös haluaa minua, joten olkoot oma akka ilman..
Harkitsen tätä samaa, sillä erotuksella, että olen nainen. Viimeksi eilen yritin lämmitellä miestäni kun seksiä ollaan harrastettu viimeksi pari viikkoa sitten, sain kuulla hänen koskettamisensa olevan multa "väkisin tyrkyttämistä", suihin en saa ottaa ollenkaan. Mies itse on tehnyt aloitteen viimeksi viime maaliskuussa. Miksikö muistan? Koska se oli neljäs kerta koko suhteen aikana kun aloite tulee hänen puoleltaan.
Kaikkeni olen jo yrittänyt. Olen masentunut, vittuuntunut ja surullinen. Aion hankkia rakastajan, olkoon mies sitten ilman kun kerran nähtävästi haluaa. Olen ihan näppärässä kunnossa, ikäistäni nuoremman näköinen isotissinen blondi, joka kaiken lisäksi suostuu seksissä lähes mihin tahansa, joten en usko että salarakkaan löytäminen tulee olemaan ongelmallista. Mieluummin tietysti rietastelisin oman rakkaani kanssa, mutta kun ei niin ei. Mä en jaksa enää jatkuvia torjuntoja.
Meillä oli tuollaista joskus exän kanssa. Vaikka mitä yritin, en saanut. Ei myöskään auttanut suora puhe. Väitti haluavansa, mutta siihen se jäikin. Meni yli vuosi ja sanoin, että jos en kotona saa, niin haen muualta. Siihenhän se sitten menikin. Suhteemme viimeisinä vuosina mulla oli viisi seksisuhdetta. Miestä ei edelleenkään tuntunut kiinnostavan. Lopulta kyllästyin koko kuvioon. Kun sanoin haluavani erota, alkoi poru ja vannominen miten hän yrittää jatkossa. Mutta tiesin, ettei se siitä enää paranisi kuin korkeintaan vaihtamalla. Olisi pitänyt erota aiemmin. Ei ole normaalia, että 30 vuotias mies ei halua seksiä. Kyse ei ollut esim impotenssista tai aseksualismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yritä, huomasin jo ajat sitten että seksiä harrastetaan vain minun aloitteesta, hommasin salarakaan joka myös haluaa minua, joten olkoot oma akka ilman..
Sama täällä, tosin meillä se on mies, joka ei koskaan aloitetta tee ja silloinkin kun ehdotan, "väsyttää" tai telkku kiinnostaa enemmän.
Eli ap:lle vastaus: ei yritä, en edes muista milloin viimeksi pantiin miehen aloitteesta. Jaksoin aluksi tehdä aloitteita ainakin joka toinen päivä (koska mieli tekee joka päivä) mutta en jaksa enää, kun saan 9/10 pakit.
Tämä voisi olla mun kirjoittamani. Täysin sama tilanne. Minä haluaisin päivittäin, minä olen AINA se, joka tekee aloitteen, ja 9 kertaa 10:stä mies korkeintaan naurahtaa, ehkä antaa kuivan pusun, työntää pois ja menee tekemään ruokaa/ pelaamaan/ katsomaan telkkaria/ suihkuun/ vittu varmaan vaikka ryömimään alasti lumihangessa, kunhan vaan ei tarvitse avovaimoa panna. Jumalauta kuinka halutuksi voikaan nainen tuntea itsensä. Itkettäis, jos ei vituttais :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa liian usein. Vaihdetaanko?
Kiitos tarjouksesta, mutta jätän tällä kertaa väliin. Sen sijaan haluaisin tietää liehitteletkö passiivisesti miestäsi jossain läpikuultavassa pitsiyöpaidassa? Vai oletko ihan normaalisti ja silti miehesi haluaa?
Olen normaalisti. Riittää kun olen miehen lähellä. Ihan sama mitkä vaatteet on päällä.
Meillä mies tahtoo seksiä vähintään kerran joka päivä. Minä en ihan niin usein mutta useimmiten suostun.
Nyt kun luen teidän kokemuksia torjutuksi tulemisesta niin mietin että pitäisikö suostua vieläkin useammin, vaikka joskus ei vaan yhtään teekään mieli.
Itselläni kiire ja työstressi vie joskus halut.
Nyt pitäisi kuulla vinkkiä miehiltä! Miten miehen saa tekemään aloitteen? Meillä sama, että 8/10 kerroista minä eli nainen teen aloitteen. Miehelle kyllä sitten seksi maistuu, mutta olisi niin ihana jos hän tekisi joskus aloitteen! Olen aika voimakastahtoinen itsenäinen nainen mutta kuitenkin tosi herkkä. Olen aika ristiriitainen. Voiko olla jokin psykologinen syy miksi minua on niin vaikea lähestyä? Suhteen alussa ei ollut näin, mies oli aina kimpussani.. ulkonäöllisesti ei ole tapahtunut muutosta, en ole rupsahtanut tms, aina olen ollut samanlainen: luonnollinen, en usein käytä meikkiä yms. Ahdistaa ajatus että pitäisi alkaa erilaiseksi että mies himoitsisi minua, kun minäkin himoitsen häntä sellainena kuin on. Vai mistä syystä miehet kyllästyy seksiin kumppanin kanssa?
N37
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tahtoo seksiä vähintään kerran joka päivä. Minä en ihan niin usein mutta useimmiten suostun.
Nyt kun luen teidän kokemuksia torjutuksi tulemisesta niin mietin että pitäisikö suostua vieläkin useammin, vaikka joskus ei vaan yhtään teekään mieli.
Itselläni kiire ja työstressi vie joskus halut.
Ei tietenkään tarvitse, jos ei sinun todellakaan tee mieli. Mun mielestä se on ihan ymmärrettävää, ettei aina jaksa tai halua. Kuten sanoit, suostut kuitenkin useimmiten. Minun mieheni taas suostuu sen kerran-kaksi kuussa, ehkä, siinä on vissi ero. Teidän suhteenne kuulostaa normaalilta. Olet onnekas, ja minä kateellinen.
Mieheni sanoi, että seksi on liian työlästä, vaikka itse en vaadi mitään ihmeellisiä lämmittelyjä, en halua suuseksiä ja olen itse aktiivinen toimija. Miehestä on helpompaa vaan mennä suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen tätä samaa, sillä erotuksella, että olen nainen. Viimeksi eilen yritin lämmitellä miestäni kun seksiä ollaan harrastettu viimeksi pari viikkoa sitten, sain kuulla hänen koskettamisensa olevan multa "väkisin tyrkyttämistä", suihin en saa ottaa ollenkaan. Mies itse on tehnyt aloitteen viimeksi viime maaliskuussa. Miksikö muistan? Koska se oli neljäs kerta koko suhteen aikana kun aloite tulee hänen puoleltaan.
Kaikkeni olen jo yrittänyt. Olen masentunut, vittuuntunut ja surullinen. Aion hankkia rakastajan, olkoon mies sitten ilman kun kerran nähtävästi haluaa. Olen ihan näppärässä kunnossa, ikäistäni nuoremman näköinen isotissinen blondi, joka kaiken lisäksi suostuu seksissä lähes mihin tahansa, joten en usko että salarakkaan löytäminen tulee olemaan ongelmallista. Mieluummin tietysti rietastelisin oman rakkaani kanssa, mutta kun ei niin ei. Mä en jaksa enää jatkuvia torjuntoja.
Miksi naiset aina haluaa sellaisen miehen, jota seksi ei kiinnosta.? Olis parempi kun alussa jo myöntäisi omat halunsa ja hakisi sellaisen jolla halut kohtaa.
pohjmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina haluaa sellaisen miehen, jota seksi ei kiinnosta.? Olis parempi kun alussa jo myöntäisi omat halunsa ja hakisi sellaisen jolla halut kohtaa.
Tiesitkö, että ihmiset muuttuvat?
Aikansa kun kerjää niin kyllästyy pakkeihin ja lopettaa yrittämästä. Ei se nyt loppupeleissä niin ihmeelistä puuhaa ole se seksi. Miehet on vaan opettettu siihen että aina pitää haluta ja yrittää.
t.äijyli
pohjmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo jota lainasit, ja voin kertoa muutaman syyn;
1) Mä en halunnut miestä, jota ei kiinnosta. Minä sain sellaisen. En varsinaisesti kysellyt treffeillä miehiltä, että "Hei niin eihän sua sitten vaan missään nimessä kiinnosta seksi? Haluaisin katsos sellaisen parisuhteen jossa voin iltaisin hiljaa itkeä itseni uneen ja miettiä, mikä minussa on vikana kun oma puolisoni ei halua minua. Ois tosi ihanaa". Kamoon. Mieti nyt itsekin.
2) Ensimmäiset kuukaudet meillä oli seksiä, hyvää sellaista. Ei ehkä niin villiä ja pupumaista kuin monilla suhteen alussa, mutta toisaalta emme ole kumpikaan varsinaisesti teini-iässä enää, joten en pitänyt sitä mitekään omituisena. Toki minä olin silloinkin se, joka sen aloitteen teki, mutta silloin mies vielä oli täysillä mukana niissä. Kristallipalloni ei kertonut asiantilan muuttuvan.
3) Minä rakastan tuota miestä. Koko sielullani. Rakastaisin myös kehollani, jos hän antaisi. En haluaisi luopua elämääni rikastuttavasta ihmisestä torjuntojen takia, vaikka muhun sattuukin haluttomuutensa.
Haluaisitko vielä kysyä jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et eroa ja aloita uuden kumppanin kanssa? En ymmärrä tuota salarakastouhua lainkaan.
Ei huvita enää tulla haluttoman vaimon nöyryyttämäksi. On kyllä aina tyydytetty, mutta kierukka vei siltä halut, eikä voi sitä uskoa ja tehdä asialle mitään.
Todennäköisesti laitan matoa koukkuun ja lähden muualle kalaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikansa kun kerjää niin kyllästyy pakkeihin ja lopettaa yrittämästä. Ei se nyt loppupeleissä niin ihmeelistä puuhaa ole se seksi. Miehet on vaan opettettu siihen että aina pitää haluta ja yrittää.
t.äijyli
Ai äitikö on opettanut?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi sentään toimii kun ehdotat. Minun vaimoni vain mulkaisee tuhahtaen, jos yritän mainita asiasta.
ihan sama meillä,tuolle on ihan turha ehdottaa yhtään mitään.
t.m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.äijyli
Ai äitikö on opettanut?
Tätä minäkin ihmettelin. "Miehet on opetettu".. jaa. Melko erikoinen opetussuunnitelma ollut teidän koulussa. Minä kun luulin, että jokaisella miehellä on omat halunsa, suurin osa omaa lisäksi vielä aivot, joilla ajatella ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Meillä muija ei halua mitään joten voitais tavata?
t.m41v
Ööm, hyvällä itsetunnolla? Olen ollut mieheni kanssa ihan hemmetin kauan ja tunnen sen. On vain huono tekemään aloitteita, ihan innolla kuitenkin lähtee seksiin kun vähänkin vihjaan.