Yrittääkö teidän miehet saada teitä sänkyyn?
Vau kiinnostaako niitä telkkari enemmän? Oma mieheni ei yritä mitään. Ei myöskään puhu mitään. Nyt olen kyllästyneenä tehnyt pari testikeisiä ia suoraan vaan laukaissut "pannaanko?" ja kyllä sitten alkaa tapahtumaan. Muuten voisin odottaa vuoden ja mitään ei tapahdu. Onko tämä normaalia? Mikä miestä vaivaa?
Kommentit (76)
No mutta miten saisi miehen aktiivisemmaksi? En halua mitään seksirobottia.
Kyllä ehdottelee usein ja yhdessä kohta 30 vuotta. Tänään viimeksi sanoi että illalla on sitten luvassa...:)
Vierailija kirjoitti:
Haluaa liian usein. Vaihdetaanko?
Kiitos tarjouksesta, mutta jätän tällä kertaa väliin. Sen sijaan haluaisin tietää liehitteletkö passiivisesti miestäsi jossain läpikuultavassa pitsiyöpaidassa? Vai oletko ihan normaalisti ja silti miehesi haluaa?
En yritä, huomasin jo ajat sitten että seksiä harrastetaan vain minun aloitteesta, hommasin salarakaan joka myös haluaa minua, joten olkoot oma akka ilman..
En yritä, huomasin jo ajat sitten että seksiä harrastetaan vain minun aloitteesta, hommasin salarakaan joka myös haluaa minua, joten olkoot oma akka ilman..
Oma mieheni on myös melko laiska tekemään aloitteita. On siis kiinnostunut harrastamaan seksiä, muttei tekemään aloitetta. Olen vuosien saatossa todennut että se on vain hyvä asia, sillä saan seksiä aina silloin kun itse sitä ehdotan -eli silloin kun itse haluan.
Ei miestä mikään vaivaa. Keskustelu on ainoa järkevä konsti muuttaa tilannetta. Siinä selviää mitä kumpikin haluaa ja voitte sopia miten seksielämä hoidetaan kumpaakin tyydyttävällä tavalla.
Ei juurikaan. Puhuu kyllä miten haluaa mutta usein jääkin pelkäksi puheeksi. Itse toki teen aloitteita. Joskus saan, joskus kännissä ilman.
Minulle ei riitä yksi nainen. Olen sanonut muijalle että paan kaikkia naisia joilta saan kun omat halut on aivan valtavat.
Sen siitä saa kun aina sanoo että ei huvita nyt tai päähän koskee. Tyhmähän se sellainen on joka jatkaa yrittämistä vaikka tietää ettei koskaan onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, tosin meillä se on mies, joka ei koskaan aloitetta tee ja silloinkin kun ehdotan, "väsyttää" tai telkku kiinnostaa enemmän.
Eli ap:lle vastaus: ei yritä, en edes muista milloin viimeksi pantiin miehen aloitteesta. Jaksoin aluksi tehdä aloitteita ainakin joka toinen päivä (koska mieli tekee joka päivä) mutta en jaksa enää, kun saan 9/10 pakit.
Joskus tekee aloitteen, mutta yleensä homma lähtee juuri siitä että itse kysyn suoraan "pannaanko?"
Vierailija kirjoitti:
Ei miestä mikään vaivaa. Keskustelu on ainoa järkevä konsti muuttaa tilannetta. Siinä selviää mitä kumpikin haluaa ja voitte sopia miten seksielämä hoidetaan kumpaakin tyydyttävällä tavalla.
Olen ehdottanut miehelle että voisi sanoa mitä haluaa, mutta ei tämä johda mihinkään. Olen myös sanonut mitä minä haluan, mutta ei sekään vaikuta mihinkään. Taidankin olla naimissa robotin kanssa ja ohjelmointitaidoissani on pahoja puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on myös melko laiska tekemään aloitteita. On siis kiinnostunut harrastamaan seksiä, muttei tekemään aloitetta. Olen vuosien saatossa todennut että se on vain hyvä asia, sillä saan seksiä aina silloin kun itse sitä ehdotan -eli silloin kun itse haluan.
Miten voit tuntea olosi halutuksi?
Vierailija kirjoitti:
Minunkaan vaimoni ei varmasti tee aloitetta mihinkään. Alan itsekin miettiä vaihtoehtoja.....
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun aina sanoo että ei huvita nyt tai päähän koskee. Tyhmähän se sellainen on joka jatkaa yrittämistä vaikka tietää ettei koskaan onnistu.
Etkö ymmärrä lukemaasi? Minä nimenomaan haluaisin, mies ei.
Miehesi sentään toimii kun ehdotat. Minun vaimoni vain mulkaisee tuhahtaen, jos yritän mainita asiasta.