Mies juo salaa
Kysymys on miksi? Onko kysymys siitä, että juo omasta mielestään liikaa ja häpeää sitä? En ole koskaan kieltänyt, ja itsekin voisin ottaa pari arkisinkin, joten en voi kuvitella, että hän pelkäisi minun reaktiotani. Mitä muita syitä moiseen käyttäytymiseen voi olla? Miksi hän ei vain ota sitä lasiaan tähän pöydän ääreen, miksi pitää mieluummin käydä jollain kaappipullolla? Olen joskus kysynyt, enkä saa mitään vastausta.
Kommentit (14)
En tiedä, mutta isänikin tekee tätä. Varmaankin siksi, että lapsuudessani hän joi aika tuhdisti. Sittemmin vähentänyt paljon, mutta silti pitää juoda joka viikonloppu eikä se ole vain ruokajuoma silloinkaan. Piilottelee varmaan koska tietää etten tykkää. Mutta luuleeko tosiaan, etten silmistä ja käytöksestä muuten huomaisi ? :D
Kertokaa joku tietämättömälle mikä siinä alkoholissa viehättää, että on pakko juoda känniin aina?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku tietämättömälle mikä siinä alkoholissa viehättää, että on pakko juoda känniin aina?
Kännihän se viehättää.
Mikä ihmeen parisuhde se on, jossa juodaan salaa? Se on joku perverssi leikki tyhmille. Ei parisuhde ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännihän se viehättää.
Miksi alapeukutatte jos kysyy? En ole koskaan kokenut niin ei voi tietää. Eikö perheen seura sitten riitä iloksi viikonloppuisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännihän se viehättää.
Miksi alapeukutatte jos kysyy? En ole koskaan kokenut niin ei voi tietää. Eikö perheen seura sitten riitä iloksi viikonloppuisin?
Vaikea iloita mistään jos on paskat fiilikset. Ja viina turruttaa ne paskat fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen parisuhde se on, jossa juodaan salaa? Se on joku perverssi leikki tyhmille. Ei parisuhde ollenkaan.
Ei parisuhde juomisen ympärillä pyöri, eiköhän siinä ole vähän muista jutuista kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Sairastaa alkoholismia
Niin itsekin epäilen. Hän ei kuitenkaan juo joka ilta, ja muutenkin esim. hoitaa työnsä selvinpäin, että ei ihan alkoholistin tyyppiesimerkki ole, vaikka selvästi juo liikaa. Mistä tää salailu on lähtenyt? Eikö jokainen alkoholisoituva ensin itse kuvittele, että ongelmaa ei ole = ei syytä salailla?
Vierailija kirjoitti:
Mies juo enemmän, kuin ap osaa kuvitellakaan.
Mahdollisesti, mutta mielestäni sen kyllä huomaa helpostikin olemuksesta ja tuoksusta. Joskus myös punaviinijäljistä ylähuulessa ;)
No hemmetti, niinpä tuo taitaa olla alkoholisti. En vain tiedä, onko järkevää tehdä yhtään mitään. En usko, että puheella saa mitään aikaan, vaan mikä tahansa sanominen on nalkutusta. En voi muuta kuvitella, vaikka en ole kokeillut, enkä muutenkaan kauheasti (omasta mielestäni) nalkuta. Olen muutaman kerran kysynyt, miksi hän ei voi juoda nähteni, enkä saa siihen mitään vastausta. Tänään sanoin, että tuo nyt mullekin lasillinen, äläkä aina vain itsellesi, ja oli kai liian hämmästynyt keksiäkseen mitään nasevaa vastausta, vaan toi sitten mullekin lasin. Muuten on aina esittänyt, ettei yhtään ymmärrä, miten mä sellaista kuvittelen, että hän muka alkoholia juo salaa... Oikeastaan nyt rupes koko asia ihan kunnolla nyppimään. Tuossa se nyt kuorsaa vieressä, paljonkohan olis promilleja, jos joutuis puhaltamaan?
Sairastaa alkoholismia