Meikkaatteko, muut naiset, koskaan kotona yksin ollessanne vaikka ette lähtisi minnekään?
Kommentit (31)
En koskaan. En yleensä viitsi meikata edes ihmisten ilmoille lähtiessäni.
En todellakaan, haluan että iho saa joskus levätä.
Käyn suihkussa, laitan tukan ja meikkaan joka aamu, vaikken olisi lähdössä mihinkään. Todennäköisesti kuitenkin lähden jossain vaiheessa päivää ulos, ja haluan olla silloin heti valmis. Jätän meikkaamatta ainoastaan silloin, kun olen sairas.
Joka päivä meikaan, vaikken tapaisi ketään tai kävisi ulkona ollenkaan. Ihonikin on huippukunnossa.
Välillä. Usein juuri "varmuuden vuoksi", että on naama valmiina jos päätänkin lähteä jonnekin. Usein meikkaan myös ihan huvikseni, siis kokeilen uusia juttuja tai pelleilen räikeiden luomivärien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. En yleensä viitsi meikata edes ihmisten ilmoille lähtiessäni.
Sama, laittaudun vaan juhliin ja muihin erityistilaisuuksiin. Meikkaaminen ei vie aikaa ja on ihan mukavaa olla laittautunut, mutta meikkien pesu yhtä tuskaa kun väsyttää ja mulla niin herkkä iho että kalliista kosmetologituotteista huolimatta iho ottaa helposti nokkiinsa kun vähänkään hankaa ja puljaa ja on punaista ärtsynäppyä täynnä päivän pari tuon jälkeen :(
En niin ei nukkumaan mennessä tarvitse hinkata niitä pois.
En! Nytkin köllöttelen hiukset sottu nutturalla ja kollarit jalassa sisällä. En jaksa meikata ns turhaan 😊
Joskus, mutta mulla on niin vähän aikaa olla vaan kotona, että jos saan oikean kotipäivän, se yleensä tarkoittaa sitä, että makaan yöhousuissa räjähtäneen näköisenä sohvalla ja katson Netflixiä.
Kyllä, joka päivä kevyt siisti arkimeikki, kivat vaatteet ja hiukset hyvin. En osaa olla homssuinen ☺.
En. Enkä meikkaa vaikka lähtisinkin johonkin
Ensimmäinen asia töistä kotiin tullessa; korut pois, mukavat kotivaatteet päälle ja meikin poisto.
Oli sitten kotona kuka tahansa.
Vapaapäivinä ei meikkiä, hiukset kiinni ja mukavat kotivaatteet ylle. Myös ruokakauppareissulle.
Saan tarpeekseni siitä, että työni vaatii päivittäistä laittautumista ja pukeutumista.
Kelpaan sekä itselleni että miehelleni luonnonkauniinakin.
En meikkaa kotona koskaan. Jos lähden johonkin (muuallekin kuin kauppaan), niin vain ripsiväriä ja huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, joka päivä kevyt siisti arkimeikki, kivat vaatteet ja hiukset hyvin. En osaa olla homssuinen ☺.
Ahaa. Meikkaamaton = homssuinen?
En meikkaa koskaan, en kotoa enkä töissä, enkä muuallakaan. Miksi meikkaisin? Ja en tod, ole "homssuisen" näköinen ilman kemikaalikuormaan kasvoissani.
Kyllä meikkaan lähes aina vaikka olisin vain yksikseni kotona koko päivän. Tulee parempi fiilis kun vähän kaunistaa naamaa. :D En koe olevani "luonnonkaunis". Ehkä joitakin kertoja vuodessa saatan pitää meikittömiä päiviä, mutta ilman meikkiä lähden kotoa korkeintaan lenkille, tai tosi pikaisesti lähikauppaan. :D Meikkien pesu illalla nyt ei montaa minuuttia vie...
Joka päivä, paitsi jos olen kipeä. Laitan myös hiukset joka päivä ja valitsen kivat vaatteet, joita saatan vaihtaa montakin kertaa päivän aikana. Tykkään tästä itseni laittamisesta ja se on mielestäni kiva tapa rentoutua.
Kyllä, useinkin. Ja siis asun yksin.