Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutustaustasi ja seuraatko jääkiekkoa vai pidätkö sitä ns. "rahvaan" lajina?

Vierailija
06.01.2016 |

Tuli mieleen tuosta keskustelusta, jossa joku ihmettelee jääkiekkoa kovasti fanittavia ja siitä hullaantuvia ihmisiä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. Tulee mieleen että joku pilailee tässä ketjussa.vSuomessa siis tohtorit ja maisterit seuraavat lätkää ja anikset ei.

Vierailija
42/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä AMK-koulutus: seuraan satunnaisesti lätkää, katson aikuisten MM-kisoista ja olympialaisista vähintään kaikki Suomen pelit, katsoin nuorten kisoista viimeisen pelin kokonaan, sitä ennen seurasin sivusilmällä

Mies, AMK-koulutus: ei seuraa yleensä lätkää, pitää sitä junttien lajina, kysyy minulta kuitenkin tulokset jos katson, ja alkaa tapittaa aikuisten MM-kisoja tai olympialaisia siinä vaiheessa, jos näyttää, että Suomi on menossa finaaliin. Muistaa valittaa, jos jääkiekon katseluun menee aikaa, mutta itse voi katsoa muista lajeista vaikka kuinka pitkiä turnauksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV sen taas tosiaan todisti. Tohtorit fanittavat lätkää, ja amikset jättävät ottelut väliin. AV on myös siitä jännä paikka, että tänne on pesiytynyt väestöön suhteutettuna merkittävän paljon yhteiskunnan kouluttautuneita ja kulttuurieliittiä.

Vierailija
44/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-amis ja en seuraa. Ei kiinnosta hikiperseiden ottelut.

Vierailija
45/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahvaalla edes ole varaa harrastaa jääkiekkoa. Meillä lajin harrastukseen menee monta sataa euroa kuukaudessa...

Vierailija
46/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulupudokas. Ei pysty seuraan, kun en osaa avata telkkaria.

Vierailija
47/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuvut näyttävät seuraavan  koulutuksesta riippumatta.

Seuratkaa ihmeessä jos saatte siitä hyvää oloa, jos saatte mielihyvää. Ilhduttavaa havaita että olette näin maanläheisiä.

En suoraan tyrmää että enkö itsekkin voisi seurata, joskus. En kuitenkaan lupaa mitään :)

Ilmeisesti lätkässä on tarkoitus tehdä ns. maali, hävettää etten tiedä tarkemmin ?

Vierailija
48/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM olen. Seuraan sivusta, koska mieheni seuraa sitä ja hän on yo-merkonomi.

Ei se minusta mikään terveellinen laji ole. Siinä menee hampaat ja terveys, siis pelaajilta. Siinä mielessä en pidä sitä fiksuna harrastuksena. Mutta voiha muuten fiksu tykätä vaikka nyrkkeilystä tai vapaapainista.

Vierailija
49/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teatteritieteen maisteri ja seuraan suht aktiivisesti, oma poika pelaa jääkiekkoa myös.

Vierailija
50/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekon harrastaminen ei ainakaan ole rahvaan laji...

Aivan varmasti on

Vierailija
51/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatustieteen maisterimies ja lätkäfani!

Vierailija
52/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen YTM, seuraan kyllä lätkää. Minusta se on hyvä tv-laji, sopivan nopeatempoinen. Jalkapalloa sen sijaan en jaksa seurata, tylsää kuin katselisi heinän kasvavan....

Vierailija
53/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillinen koulutus löytyy. En seuraa lätkää eikä sitä seuraa insinöörimiehenikään. Olemme "rahvasta", muttemme vain pidä ko. lajin seuraamista meidän juttuna.

Vierailija
54/54 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksois AMK, olen seurannut lätkää aina ja pelannut fudista. Veljeni pelasi lätkää ja seuraa fudista. Taktiikkalajeja, joten niihin pitää kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän