Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysyykö joku teistä neljän seinän sisällä kunnes pakkanen lauhtuu?

Vierailija
06.01.2016 |

vai uskaltaudutteko kaikki ulos pakkaseen, vaikkapa kauppaan tms?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa ei paljon säätä katsota, sitä mennään halusi tai ei. Tosin se on pukeutumiskysymys. -24,5 astetta pakkasta, ja hiki tuli.

Autoton käy myös assioilla, kaupassa yms. jalan.

Vierailija
22/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ylös ulos ja lenkille :) tuli ulkoiltua tunti, kunnolla vaan vaatetta päälle! 👌🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä ja törkeä flunssa. Pysyn kotona.

Vierailija
24/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilukissa ja vihaan talvea, mutten minä tämän hetkisen pakkasen (-21) takia muuta elämääni. Jos kylmenee lisää, sitten varmaan. Tänään olen hyvällä omallatunnolla pysynyt sisällä, koska olen toipumassa flunssasta.

Vierailija
25/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt lenkille, mutta jätin väliin, kun tuntuu että flunssa tulossa.

Vierailija
26/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pysyn, pakollisia menoja lukuunottamatta.

Selvästi heikommat pakkaset ovat tulossa jo perjantaina ja vielä lauhemmat ilmat viikonloppuna. Jaksan kyllä helposti odottaa siihen asti. Pari päivää, ei ole mitenkään edes pitkä odotus

Vierailija
27/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kävin just lenkillä ja kohta lähden kaverille. Suihkuun on tietty päästävä ensin, tuli sen verran vilu tuolla ulkona

Vierailija
28/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tällä palstalla näitä miinuksia kommentteihin, joissa ilmoitetaan jäävän sisälle. Miten se on keneltäkään toiselta pois, jos ihminen haluaa jäädä pakkasten aikaan sisälle ja odottaa lauhempia kelejä? Kun kaikki eivät vain halua vapaaehtoisesti mennä ulos kylmällä ilmalla ja siinä se. Ei siinä sisälle jäämisessä ole mitään väärää.

Vierailija
29/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotan itseni ulkoilemaan joka päivä paitsi jos olen kuumeessa. Tänään olen ulkoillut 26-27 asteen pakkasessa 3x15 minuuttia, siis siten että olen välillä käynyt sisällä lämmittelemässä. Kun oli riittävästi vaatetta päällä, niin oikeastaan vain kasvoja ja käsiä paleli.

Vierailija
30/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyn sisällä. Kylmää vastaan voi suojautua, mutta pakkanen saa kasvojen ihon ärtymään, ja tuohon en ole keksinyt vielä mitään ratkaisua.

Olisko miinustajalla joku vinkki tähän ongelmaan?

Vierailija
31/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin kyllä muuten sisälle, mutta pakko on töihin mennä. Toivottavasti ensi viikolla lauhtuu edes sinne kymmenen asteen tienoille, mieluimmin toki lähelle nollaa.

Vierailija
32/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meren rannalla on vaikea hengittää näillä pakkasilla ennen kuin meri jäätyy. Pakolliset asiat hoidetaan, mutta en lähde vauvan kanssa kävelylenkille, kun itsestäkin tuntuu, että ei saa hengitettyä.

Sitten kun lapsi isompi ja itse liikkuu eikä vaan köllötä paikoillaan, niin toki ulkoillaan kovemmalla pakkasellakin. Mutta lyhyemmän aikaa vaan kuin leudolla kelillä.

Vierailija
33/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pysyä sisällä. Huomenna on pakko mennä 200m päähän asioille kävellen ja se ketuttaa jo valmiiksi. Mies on hoitanut lähikauppareissut listan kanssa, kerran käytiin kauempana kaupassa autolla ja kerrostalomme parkkipaikalle menevä polku oli pelkkää hankea (parkkipaikka hassussa kohdassa talojen välissä, kerrostalon takapihalta menee kivipolku ja yritin hangessa arpoa että mihin sopii astua). Takaisin tullessa käskin miestä ajamaan auton etuovelle asti, käyttäen kauppakasseja tekosyynä.

Terveisin astmaatikko, herkästi paleleva ja kaatumisfobian omaava mukavuudenhaluinen kermaperse.

Vierailija
34/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin pitkällä lenkillä ja kaupassa. Hiki tuli. Eihän tuo -20 edes kylmältä tunnu, kun on tarpeeksi päällä ja pysyy liikkeessä. Naama kyllä meinaa jäätyä, jos kävelee tuulta päin, mutta muuten ihan OK. Olen jopa herkästi palelevaa sorttia ja istun sisällä villapaita päällä.

Vierailija
35/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pikku lenkillä, pakkasta oli 29 astetta. Vaatetta tarpeeksi päälle niin tarkenee.

Vierailija
36/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse ulos käsieni/ sormieni paleltumisuhan vuoksi. Ei auta mitkään varusteet :(

T. Raynaudin tautia poteva.

Vierailija
37/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kovia pakkasia mutta tämä viikko on mennyt kovan flunssan kourissa joten en ole päässyt ulkoilemaan lainkaan :(.

Vierailija
38/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn koulussa ja kaupassa, muualle en mene, onneksi on auto. Vihaan kylmää :(

Vierailija
39/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn sisällä. Kylmää vastaan voi suojautua, mutta pakkanen saa kasvojen ihon ärtymään, ja tuohon en ole keksinyt vielä mitään ratkaisua.

Olisko miinustajalla joku vinkki tähän ongelmaan?

En miinustanut mutta tunnustan, olleeni tulossa kirjoittamaan, että paleleminen on nykyaikana tyhmyyttä, niin hyviä talvivaatteita saa niin halvalla, että paleleminen on kerta kaikkiaan oma vika. Nyt otan osan sanoistani takaisin ja totean mielipiteeni koskevan vain itseäni niin en loukkaa muita.

Ja muuten pakkasissa on parasta se, että ne loppuvat ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
40/43 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin on pakko mennä.