Komeimmat U20 pelaajat?
Saa kai tälläistä kysyä vaikka vaikka en ikäni puolesta noita lähestykkään?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Laine vaan on jotenkin ihanin, mutta Hintzillä kauneimmat silmät.
Oikeesti? Laine on mun mielestä aika unfortunate looking guy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en löydä niiden kuvia mistään
Katso kiekkoliiton viralliset sivut ja sieltä U20 pelaajat.
Mistä ne joukkuekokoonpanot löytyy? U20:n sivulla on vain uutisia.
Hesarissa oli tänään kaikkien kuvat
Mä tykkään tosta Joni Tuulolasta. Ei parhaimman näköinen joukkueessa, mut mielenkiintoisen näköinen ja sellainen semiujo keppostelija tuntuu olevan. Ja ihan hyvä puolustaja, Juolevin jälkeen toiseksi paras. Pelisilmä hyvä, antaa silloin tällöin oivallisia avaussyöttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laine vaan on jotenkin ihanin, mutta Hintzillä kauneimmat silmät.
Patrik Laine? Hyvä pelaaja mutta ei kaunis mies.
On on! Makuja on onneksi monia, ja vaikka Roope Hintz on todellinen kaunis mies, niin Patrik Laine vaan saa sukat pyörimään. Kiinnostava persoona kaikin puolin.
Täällä sitä vaan esineellistetään.
Ei kukaan. Hirveitä heiveröisiä finninaamoja kaikki. Ja ne takatukat saa myös muutaman kuukauden välin leikata. nainen 25
hintz, aho, nättinen
mut pakko mainita puljujärvikin <3
No onhan se Aho ihan törkeen hyvännäköinen vaikka babyface onkin. Toivottavasti säilyttää ton katseen vanhetessaan. Tästä tyypistä tulee kaksvitosena-kolmekymppisenä kaikkien päiväuni. N27
OMG! Kaikki siis neon niiiiin ihguja et en kestä! Mut mun on niinku pakko sanoo Aho, Laine , Kaapo, Pulju, Mikko, Repo, Saarela ja Veini! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Mä kuolen ne on niiiiiiiiiiiiiin sulosii ja silleen. Varsinkin niitten luonteen on jotai käsittämättömän sulosta!!!!!
Mikko Rantanen on söpö.