Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon vaihto, mitä mieltä kannattaako?

05.01.2016 |

Nykyinen asunto A) asunto on vanhempaa mallia, tosi pieni kylppäri. Neliöitä 10 vähemmän kuin asunto B:ssä. Sijainti erinomainen, työmatka on lyhyempi ja samoin oma kuntosali on toisella puolen katua. Keskustaan 15min matka. Vuokra 200€ enemmän kuin asunto B:ssä.
B) asunto on isompi, sijainti syrjäisempi, vuokra edullisempi. Työmatka pitenisi n 20 min ja samoin alueella ei ole kuntosalia, joten joutuisi köröttelemään bussilla noin puolen tunnin matkan, töiden jälkeen, kuntosalille.

Unikki

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin A:n; vihaan julkisissa istumista ja käyn 6 x viikossa salilla. ;) Mieluummin tingin koosta ja/tai maksan hieman enemmän asumisesta kuin muutan syrjään.

2/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sitä mieltä olen itsekin tässä vaiheessa. Treenaan noin 7 tuntia viikossa, olen koko ikäni urheillut.

Unikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sitä mieltä olen itsekin tässä vaiheessa. Treenaan noin 7 tuntia viikossa, olen koko ikäni urheillut.kesällä tietysti pääsis kätevästi pyörällä töihin..

Unikki

Vierailija
4/6 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna pyöräilin itse töihin maaliskuusta joulukuun loppuun, joten aika pitkä tuo lumeton/jäätön/loskaton aika nykyään on. Silti muuttaisin lähemmäs, koska kyllä se kyrpä alkaa otsaan muodostua, jos joutuu sysipaskassa säässä sitkuttamaan fillarilla salille. Esim. spora voi olla kaupungissa hitaampi kuin fillari, mutta jos kyse on puolen tunnin matkasta junalla, niin aika pitkä matka siitä tulee fillaroitua räntäsateessa...

Vierailija
5/6 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemman ottaisin, kotikuntoilisin, säästäisin omaan asuntoon myös salimaksut.

Vierailija
6/6 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen juttu. Itse asuin ennen 800 metrin päässä salista, nyt 5 km. Asunto on kalliimpi, mutta isompi ja saunallinen. Kyllä mulla on jäänyt huonolla kelillä salille lähtemättä, vaikka auto onkin. Ennen tuli lähdettyä aina kun mieli teki tai tiettyihin jumppiin. Hyvällä kelillä menen pyörällä, talvellakin. Eipä tartte enää lämmitellä sitten erikseen. Mutta ei taida bussimatkojen vuoksi säästö kuitenkaan niin iso olla? Olen nyt etsimässä asuntoa tuolta entiseltä alueelta, mutta tuo sauna on niin hyvä juttu, että kriteerit on koventuneet. Multa myös puuttui edellisestä autopaikka, mikä nyt on. Sinun tapauksessani siinä ja siinä, kyllä sen asunnon ja alueen pitäisi olla aika paljon parempi. Tosin tiedän ihmsiä, jotka käyvät salilla jopa naapurikunnasta, samalla salilla, jotain 35 km päästä, useamman kerran viikosa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän